Комментарии к статье

Зенон Позняк: Ни белорусам, ни особенно украинцам не следует очернять Трампа

  • покажешь где солнце?
    16.03.2025
    Нацдэм, в игру вступает игрок под номером шесть
  • Сляпому Пью
    16.03.2025
    покажешь где солнце?, а ёсць чым глядзець?
  • глаза, полные печали
    16.03.2025
    Сляпому Пью, передай деду что его и слепой определит, по запаху
  • 50 адценняў
    17.03.2025
    глаза, полные печали, вы спец па пахах
  • Деды одним лайном мазаны
    16.03.2025
    И не все только плохое было связано в Америка с известным Дональдом Трампом. Это то, что соответствует нашему пониманию сильной президентской республики. Ну и далее по тексту
  • Стары агенцiк
    16.03.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Эрик
    16.03.2025
    Кто бы мог подумать, что Зянон Станиславович под старость лет начнет просовывать культ личности
  • Мемуары
    16.03.2025
    Эрик, так усей час было. Зянон Пазьняк такім быў усё сваё жыццё.
    Альбо Я, альбо агентура, інакш ён не разумее і не разумеў ніколі.
    Цяпер ў такім веку Фэйсбук астатняя ўцеха чалавека і паправіць яго няма каму, ды й немагчыма.
  • Костапраў
    16.03.2025
    Мемуары, можа пачні з сябе
  • сьмерць акупантам
    16.03.2025
    Зянон - ЧАЛАВЕК З ГРАНІТУ
  • Андрусь
    16.03.2025
    Трамп працуе на Крэмль.
    Усе хто падтрымлівае Трампа таксама агенты ўплыву Крамля .
  • 007
    16.03.2025
    Андрусь , Вэнс?Рубио?Уайлз?Левитт?Хоман?Уолц?Рэтклиф?Патэль?Бонди?...71 миллион американских избирателей?..Вам не кажется,что явно преувеличивая возможности Кремля,вы делаете ему рекламу,и,следовательно,вы и есть-АГЕНТ КРЕМЛЯ!
  • Чытач
    16.03.2025
    Дык Зянон Пазняк сам нядаўна крытыкаваў Трампа ў інтэрв'ю на Радыё Свабода.

    [Рэд. выдалена]

    [Зрэдагавана]
  • Чытач
    16.03.2025
    Чытач, на базе згаданага інтэрв'ю з'явіліся артыкулы на Нашай Ніве, але якраз з крытыкай Пазняка ў бок Трампа - не.

    Гэта факт. Падабаецца ці не, але давайце прынамсі не выдаляць каментароў з фактамі. Цэнзура да дабра не давядзе.
  • 11.6.
    16.03.2025
    Дачытаўшы праз сілу да канца каментары (на сайце Радзіна-97 тая ж сітуацыя),згодзен з тым,што Беларусь вартая быць у "аранжавым" лісьце Дзярждэпу.Грантасмокства глыбока урасло у апазыцыйныя беларускія "медыя" і моцна забрудзіла сараснёй слабыя мазгі ружовых поні.
  • Алесь
    16.03.2025
    Позняк и его секта себе приписывают все позитивное с 1990-ых. А когда им говоришь, а почему например вы не приняли жесткую конституцию, что бы ее сломать нельзя было, почему перешли не на парламентскую республику, а выбрали президентскую, почему не провели приватизацию западным капиталом? Они отвечают так мы были оппозицией БНФ и ничего не могли сделать.
    Вы уж определитесь если себе присваиваете бчб и независимость то и все провалы берите на себя,в том числе приход к власти лукашенко и кабальная зависимость от россии.
  • Алесь
    16.03.2025
    Алесь, Суть в том, что их фракция в парламенте называлась оппозиция БНФ Адрадженне. А оппозиция по определению ни на что не может влиять. Другие люди принимают решения.
  • Іншы загаловак
    16.03.2025
    Зянон Пазняк: Трэба ацалець як нацыі і зберагчы нашу дзяржаву Беларусь.

    Але ж такі не ўпісваецца ў змаганне з Пазняком, праўда?
  • Пытанне
    16.03.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Поп гапон
    16.03.2025
    Пазьняк увесь час працавау на КГБ.
  • Попу
    16.03.2025
    Поп гапон, Да вы никак,святой отец,партейный?(с)
  • Гигин
    16.03.2025
    Трампу нравится модель, выстроенная Путиным. Позняку нравится модель, выстраиваемая Трампом.

    Ну и умиляет, конечно, легион сектантов со всех трех направлений.
  • 45/47
    16.03.2025
    Гигин, Умиляет и удивляет своим количеством незаметно подросшее стадо розовых пони,понуро щиплющих соросун-траву на голубом поле социал-дебилизма.
  • Amerika Great again
    17.03.2025
    45/47, у вас прімітівное представленіе правые/левые в Европе і Амеріке. Прімітівное от слова прімат.
  • 45/47
    17.03.2025
    Amerika Great again, Гігін,у вас прімітівное представленіе об англійской грамматіке.Подозреваю і обо всём остальном тоже.
  • Геніаналій амерыканскі
    16.03.2025
    Пазьняк ліжа цукерку-трамперку. Якая асалода.
  • Пытанне 2
    16.03.2025
    Ок, іншымі словамі, каб цэнзура прапусціла.

    Пытанне адносна культуры і стандартаў. Тут і не толькі шмат некультурных і хамаватых слоў у бок Пазняка. Але гэта тычыцца не толькі яго.

    Ці правілы Нашай Нівы дапускаюць выкарыстоўваць некультурныя словы толькі адносна тых, якіх рэдакцыя не любіць ці ўсё ж такі паслядоўна адносна ўсіх?

    У ранейшым каментары спецыяльна з'явілася пытанне, ці адносна "Міколы Бугая" таксама так можна, каб праверыць ці старнадрты падвойныя.
  • Янка
    16.03.2025
    Пазняк працягвае свой удзел у ганебнай спартакіядзе палітыкаў, якія сур'ёзна разлічваюць пабудаваць палітычны капітал і зрабіць нейкі realpolitik на ліслівасці Трампу і эксплуатацыі трампаўскай маніі велічы і самаўлюблёнасці. Пазняк нават гатовы заплюшчыць вочы на загінулых па асабістай віне Трампа абаронцаў Украіны, у склад якіх уваходзяць і беларускія добраахвотнікі. Але ўсіх іх чакае моцнае расчараванне, бо Трамп шмат чаго гучна абяцае, але калі хуткіх вынікаў няма - ён хутка саскаквае, нібыта нічога і не было.
  • ЯНКА
    16.03.2025
    • І дзе лапцябатóк, які плявузгае пад нікам «Ботам», што «Пазьняк гэта агент Лукі»? І ледзь не абагаўляе антыбеларускамоўцаў Бабарико й Колесникову, абсыпаючы сябе шквалам гаўка-лайкаў. А-а, на ягонай бота-сьвінаферме сяньня ж выхадны. 😂
  • Факт
    16.03.2025
    ЯНКА, дарэчы, добрае пытанне. Заўсёды такі актыўны троль "Ботам", а зараз кудысці знік. Можа фінансаванне абрэзалі?
  • бонапарт и будда
    16.03.2025
    ЯНКА, Мы апладыруем вам за вашыя мудрыя словы з усёй камерай і запрашаем вас і вашага куміра да нас на смачныя таблеткі.
  • Лепей маўчы
    16.03.2025
    ЯНКА, тое што сказаў Пазьняк пра Калеснікаву - скоцтва.
  • ЯНКА
    16.03.2025
    Факт, мяркую, так. :)
  • Тэст
    16.03.2025
    [Рэд. выдалена]
  • ЯНКА
    16.03.2025
    бонапарт и будда, хоць біялягічна мы ня дзеці, але «смачныя таблеткі» для мяне гэта не аксюмарон. Вось сяньня набыў шыпучыя пігулькі «Вітамін Д3» і, па-мне, іхняя галоўная карысьць якраз у смаку. :)) Пасьля 18:45 нічога ня ем, але дазваляю сабе выпіць штосьці гэткае, каб спатоліць голад, альбо кавы, калі трэ' ня спаць.
  • бонапарт и аўтобус
    16.03.2025
    ЯНКА, У нас ёсць наадварот - адразу пасля 18:45 ідзе 16:12. І пасля таблетак - наогул нема часу. Усё, як вы любіце!
  • ЯНКА
    16.03.2025
    бонапарт и аўтобус, рады за вас. 👍 :)
  • Пытанне
    16.03.2025
    Лепей маўчы, Зянон Пазьняк сказаў, што Калеснікава як палітык нуль. А вы лічыце Калеснікаву вялікім палітыкам?
    Якая ў яе палітычная праграма? Якія сімвалы? Якое ў яе праграме стаўленне да РФ, інтэграцыі, саюзнай дзяржавы?
  • ЯНКК
    16.03.2025
    Лепей маўчы, лепей маўчы.
  • ЯНКА
    16.03.2025
    [Рэд. выдалена]
  • ЯНКА
    16.03.2025
    /зьменена/
    • І дзе лапцябатóк, які плявузгае пад нікам «Ботам», што «Пазьняк гэта агент Лукі»? А-а, на ягонай ботаферме сяньня ж выхадны. 😂
  • Лепей маўчы
    16.03.2025
    ЯНКА, ботам, я цябе паважаю. Рэспект
  • a.hto.tam.idze
    16.03.2025
    Не чытаў Зянон Станіслававіч апошнія навіны. Жартаваў Дональд пра дэмакратыю.
  • Ацалеушы
    16.03.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Капытко
    16.03.2025
    Пазьняк гражданин США, и это влияет на его позицию. Нужно уточнить что в годы жизни в Америке он не сидел на грантах. Ему ежемесячно собирали на жизнь несколько человек из старой эмиграции, и они же оплачивали ему аренду квартиры. Они его в личном плане терпеть не могли, но делали это. В дополнение он успешно стриг купоны с молодой эмиграции, немного, но на хлеб хватало. Создал такой небольшой клуб фанатов, которых выдаивал на подачки. Потом уже сел на велфер, американский социал. Потом получил Американское гражданство и пенсию по возрасту, ни дня не проработав в Америке. Лет через пять вписал из Польши жену, которой пришлось работать уборщицей. Теперь оба граждане США и пенсионеры.
  • No
    16.03.2025
    Пазняк страціў увесь свой аўтарытэт гаворычы такую дураць.
    Дзякуй за незалежнасць, але больш не за што яго дзякаваць. Стары чалавек, страціў розум
  • Точно
    16.03.2025
    No, Авторитет у Позняка высок и никогда не упадет ибо он национальный лидер Беларуси в отличии от временных грантососных борцунов.
  • No
    18.03.2025
    Точно , чаму не на мове ты гэта пішаш, губазікавец?)))
  • Цікава
    16.03.2025
    Табе та добра ты уцёк у Штаты, і нам плявузгаеш нешта. А нам што рабіць простым смяротным? На барыкады?
    На аўтаматы амонауцау з голымі рукамі.
    Не дзякуй, я таксама хачу жыць як і ты.
    Так што не кажы што мне рабіць з другога канца свету дзядуля
  • Лоперамид
    16.03.2025
    Цікава, Тебе сказали что рабить. Причем еще в 2020 году. но ты предпочитаешь слушать путинскую агентуру и закатывать истерики как тебе плохо. Нормально в Беларуси, добиться снятия санкций и открыть погран переходы с авиа перелетами и появиться возможность вырваться из росийского плена.
  • вот такие нехитрые прихваты
    16.03.2025
    Лоперамид , надо еще цыгану объявить благодарность и дать медаль, а потом банкет и дискотека
  • АВВА
    17.03.2025
    вот такие нехитрые прихваты, пра банкет і дыскатэку, гэта пра нас
  • Фублянах
    16.03.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Точно
    16.03.2025
    Украинцы доскакались и дооскорблялись. Пример зеленский которого выставили из Белого Дома и потерянная страна. Беларусики идут следом.
  • Деменция цветёт, либо агент.
    16.03.2025
    узамен на зняцце санкцый выйдуць на свабоду палітвязні, а Беларусь атрымае кампенсацыі за санкцыі

    А завтра нахватают новых политзеков. И какие компенсации за санкции, которые были законными и справедливыми!

    Зенон, иди на пенсию! Небось, полковничья.
    А то указывает он мне, взрослому дядьке, что мне НЕЛЬЗЯ делать....
  • Янка
    16.03.2025
    Вялікі сэнсэй раіць украінцам, якім Трамп блакаваў дапамогу паўгады, не ахайваць Трампа. Л - логіка
  • З аналаў гісторыі
    16.03.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Клованы
    16.03.2025
    Янка, Пусть своему лидару претензии предъявляют. Трамп Украине ничего не должен.
  • Чэсь
    16.03.2025
    З аналаў гісторыі, вы бы уже хоть при обсуждении политических позиций помолчали со своими аналами и оралами. Тут другие люди и другая тема.
  • Ой
    16.03.2025
    Чэсь, TRMP FCK
  • Ой
    16.03.2025
    Клованы , ска должен
  • Лепей маўчы
    16.03.2025
    Зянон Станіслававіч, вы напэўна падпісвалі паперку пра лаяльнасьць да ЗША. За столькі год мусілі падпісваць. Згодна гэтай паперчыне вы можаце пра Трампа проста маўчаць. Вам не трэба супраць усіх сваіх былых прыхільнікаў і Ўкраіны хваліць Трампа.
  • Радзівіл
    17.03.2025
    Лепей маўчы, якую паперку падпісаў ты?
  • Не галасі!
    16.03.2025
    От жа і гармідар тут!
    Ды без дай прычыны: блогер ў фэйсбуку прафілактычна адпрацаваў наратывы крамлёўскай прапаганды пра карысных ў моманце ідыётаў, а тут такі вэрхал ў каментах, нібы ёсць нейкая падзея ці нечаканая праблема.
  • Лапiдарны агент са стажам
    16.03.2025
    Кансерва пад назвай "нацыянальны лiдар"даўно ужо лопнула. КГБ пазьняка спецыяльна i падсунула каб у Беларусi захаваць камунiстычны лад i прасунуць Лукашэнку.
  • Woodoo Cult
    16.03.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Цытаты з Пазняка, якія паўтараюць мары Лукашэнкі
    17.03.2025
    "Беларусь павінна атрымаць капенсацыі за санкцыі".
    " Амерыканскія інвестыцыі пойдуць у Беларусь"
    "Мірныя перамовы Укрпіны і Расіі пааінны прайсці ў Белсрусі ў Мінску".
  • Цытаты з Пазняка, якія супярэчаць марам і намерам Лукашэнкі
    17.03.2025
    1. Беларусы мусяць сабе ўясьніць, што ў гэтым сусьветным падзеле, які пачаўся, ❗нам трэба ацалець як нацыі.❗
    2. Другі наш нацыянальны інтэрас — ня даць зацягнуць Беларусь у чужую вайну.
    3. І трэцяе — ❗збавіцца ад акупацыйнага лукшысцкага рэжыму і разбуральнага уплыву Расеі.❗
    4. І будзе добра, калі ўладай і парадкам ў Беларусі будуць распараджацца ❗не прамаскоўскія здраднікі і халуі,❗ не прадажныя балбатуны і палітычныя гандляры, але свае беларускія, разумныя, і нацыянальна здаровыя дэмакратычныя людзі.
  • блеф
    17.03.2025
    Цытаты з Пазняка, якія супярэчаць марам і намерам Лукашэнкі, первые 2 не противоречат тому что делает или декларирует Лу. 3-4 дежурные мантры - за все хорошее бубнятся уже 30 лет. Стариковский бред
  • цікава
    17.03.2025
    цікава, калі ён сам пачне абмяркоўваць Трампа? дэменцыя яна злая...
  • Вася
    17.03.2025
    Основные стратегические задачи у Позняка и его начальника Лукашенко, это захаваць режим Лукашенко еще как минимум на одну а то и на две пятилетки, вот этим Позняк старательно и занимается))))
  • Чытайце першакрыніцы
    17.03.2025
    Вася, Зянон Пазьняк піша ясна і канкрэтна: "Беларусы мусяць сабе ўясьніць, што ў гэтым сусьветным падзеле, які пачаўся, нам трэба ацалець як нацыі і, перш за ўсё, зьберагчы нашу дзяржаву Беларусь. Гэта цяпер ёсьць наш галоўны стратэгічны нацыянальны інтэрас. Другі наш нацыянальны інтэрас — ня даць зацягнуць Беларусь у чужую вайну. І трэцяе — збавіцца ад акупацыйнага лукшысцкага рэжыму і разбуральнага уплыву Расеі".
  • Кілер троляў
    17.03.2025
    Ботам цяпер лапідарны троль, паўсюль яго вушы тырчаць
  • 248
    17.03.2025
    Я за Пазняка
  • 124
    17.03.2025
    248, соболезную, но бывает и хуже.
  • 421
    17.03.2025
    124, горш толькі ваш фюрэр
  • 123
    17.03.2025
    А что важнее жизнь человека или нации?
  • 321
    17.03.2025
    123, Спытай гэта у герояў-украінцаў.
  • 123
    17.03.2025
    Не будет украинцев, не будет и нации. Может быть как раз это имеет ввиду Трамп?
  • Ик
    17.03.2025
    321, Не про украинцев речь, а про тех беларусов, которые кинулись за границу из страны, спасать свои жизни, а не остались бороться, чтобы спасать нацию, понимая, что ее запросто поглотит РФ, если захочет. Значит своя жизнь важнее. А в Позняка камни бросали за это же и до сих пор не угомонились. Он внес свой вклад в дело национальной самоидентификации беларусов, а "невероятные" просто сбежали, походили по улицам с речевками, а потом сбежали, вклада НОЛЬ. Еще некоторые требуют санкций больше, вообще задушить население санкциями. А если бы та же Полина или Светлана тут осталась и не смогли купить жизненно важное лекарство, потому что из-за санкций его не закупили, они бы тоже требовали в Европарламенте еще больше санкций? Как-то все это весьма двусмысленно....
  • ик туп(ик)
    17.03.2025
    Ик, как вы можете сравнивать великого позняка и жалких "невероятных"? а чего это вдруг Полина (отсидевшая в тюрьме) и Светлана (муж которой в тюрьме) должны остаться, когда сам величайший(который не сидел ни минуты) показал пример как надо драпать быстрее ветра и не помочь бедным-несчастным покупать дефицитное лекарство?
  • Пытанне да мадэратараў і рэдактароў
    17.03.2025
    Чаму зноў дапускаеце адкрытае хамства ў каментарах? З якога часу адзін каментатар можа абзываць іншага, што мае шызафрэнію, а дакладней яе элементы? Ці гаторыя гэта даказаць?

    Ці гэта нехта ад вас такія бязкарны? Не першы раз такое. Ці ўжо прыватна звяртацца да канкрэтных журналістаў?
  • Адказ
    17.03.2025
    Пытанне да мадэратараў і рэдактароў, Звяртайся ў спортлато, там выслухаюць пра **... *** *** ў *** маразме з дэменцыяй. Можна Шведу напісаць. Ён нават справу завядзе аб паклёпе на любімага агента Лукі, не кожнага ён віншуе з юбіліям.

    [Зрэдагавана]
  • Культура
    17.03.2025
    Адказ, з нянавісці да Пазняка нават не можаце зразумець, што гаворка пра каментары аднаго каментатара да іншага(!), а не персону, якую так ненавідзіце.
  • Адказ
    18.03.2025
    Культура, сачыце лепш за сваім Пазняком, за яго "культурай", назваць Шушкевіча "істотай", вось і ўся яго "культура". Не лезьце са сваім правадыром да людзей, ён толькі ваш правадыр, маргінальнай купкі. Падабаецца цалаваць яго ў..., цалуйце, а для падаўляючай большасці людзей ён такі ж, як і Лукашэнка, самаўлюблёны дыктатар. Абрыдлі абодва.
  • Культура
    18.03.2025
    Адказ, "за сваім", "са сваім правадыром", "ваш правадыр" - міма. Ані Пазняк, ані Ціханоўская, ані Бабарыка, ані Лукашэнка - для мяне не правадыры. Не маю рускай патрэбы мець бацьку ці правадыра.

    "сачыце лепш", "не лезьце" - не маеце права па-(бело)русску вырашаць за мяне.

    І яшчэ раз, гаворка была не пра Пазняка, а некультурны каментар аднаго з каментатараў у бок іншага. Адзін сказ хіба ж можаце спакойна прачытаць і зразумець пра што гаворка?

    "цалаваць яго ў..., цалуйце" - у свой час украінцы смяяліся, што расейцы ў любой тэме думаюць пра адно, не толькі яны хіба. Ізноў пра культуру.
  • Культура
    18.03.2025
    Узровень культуры ў каментарах - невероятный.

    Прыхільнікі правадыркі X гаторыя аблаяць прыхільнікаў правадыра Y і наадварот, каб толькі даказаць лаяльнасць сваёго мікраплемя. Так аслеплі з нянавісці, што нават ўніверсальныя заўвагі пра культуру і аргументаванасць лічаць абаронай правадыроў.

    Рэдакцыя, з'яврніце ўвагу на з'яву. Можа нагода для рэфлексіі і артыкула-зввроту да чытачоў? Што вам важней: прагляды і накрутка сварак ці лёс Беларусі ды беларускай нацыі ў будучыні?
  • Адказ
    18.03.2025
    Культура, Сапраўды, адразу відаць прыхільніка любога правадыра, і Л., і П., і З., і Т., які хаваецца за барацьбу за культуру, хоць "культура" З., пра то ,Шушкевіч "істота", цішыня, адказу не будзе. Астатняя ўсё пустое. Сачыце за Пазняком і астатнімі старымі дзядамі-дыктатарамі. Вось калі іх не будзе, то і культура будзе. Я чакаю адказ пра " істоту". Пакуль яго не будзе, вы хлусіце і пераводзіце стрэлкі з Пазняка на культуру.
  • Культура
    18.03.2025
    Адказ, тут няма "дзяда-дыктатара", але "нехта" далей прымушае каментараў хаміць (тыкаць, маюцкацца, абзываць і так далей), пераводзіць стрэлкі і флэйміць, дзіўна, праўда?

    Quod erat demonstrandum.
  • .
    18.03.2025
    Пад імём "Культура" (і не толькі) піша карыстальнік "Так". Вырашыў стварыць масавасць.
    (На чым ён спаліўся, не скажу. Хаця вось і ён сам амаль прызнаўся ў іншым паведамленні).

    Згодны з "Адказ", бо той "Так" раней не аднойчы выступаў у тэмах пра Пазняка і заўсёды абыходзіў відавочнае пытанне культуры выказванняў гэтага палітыка.
    Пытанне "Што вам важней: прагляды і накрутка сварак ці лёс Беларусі ды беларускай нацыі ў будучыні?", лічу, не па адрасу. Калі "палітык" сам выдае нізкі ўзровень культуры, тады рашэнне або публікаваць або не публікаваць. І прэтэнзіі не да рэдакцый, а да палітыка. Трэба мець чэснасць і не пераводзіць стрэлкі.

    Назвы псіхічных хвароб, можа, толькі ў вашым асяроддзі выкарыстоўваюцца для лаянкі. Але гэта другасны выпадак выкарыстання, ёсць і першакрыніца: навуковы кантэкст. І менавіта ён карысны для разумення, чаму не ўсе людзі маюць эмпатыю, чаму некаторыя нават не спрабуюць зрабіць, здаецца, відавочнае і абавязковае: стаць на пазіцыю іншага чалавека, без вашых асацыяцый і перадумоў, і паглядзець на тую ж думку чужымі вачамі. Чаму некаторыя прыдумваюць свой наваяз, скажаюць сэнс агульнавядомых слоў, прыдаюць ім нейкі свой новы сэнс і "забараняюць" астатнім выкарыстоўваць тыя ж словы. І г.д.
  • Jaska Haspadara s pad Wilni
    18.03.2025
    Ці заява, каб пазбавіцца ад акупацыйнага лукашысцкага рэжыму і разбуральнага ўплыву Расіі так раззлавала тутэйшых беларусаў?
  • Так
    21.03.2025
    "Нечаканая памылка. Не выйшла заслаць каментар." - не ведаю, што тут ў вас на НН адбываецца, нейкая памылка. Так што адкажу тут.

    ., "Абодва бакі ў дыскусіях роўныя, не трэба пастаянна лезці з "тут пытанні задаю я, а адказваю выбарачна"" - менавіта, 100%.
  • Так
    21.03.2025
    "Нечаканая памылка. Не выйшла заслаць каментар." - не ведаю, што тут ў вас на НН адбываецца, можа там ужо зашмат каментароў ці нейкая памылка. Так што адкажу тут.

    ., "Абодва бакі ў дыскусіях роўныя, не трэба пастаянна лезці з "тут пытанні задаю я, а адказваю выбарачна"" - менавіта, 100%.

 

Заўвага:

 

 

 

 

Закрыць Паведаміць