DFRT, а дзе напісана, што ў Садоме і Гаморы быў гомасексуалізм? У Бібліі няма ні слова пра тое, што садомскі грэх гэта калі мужчына займаецца каханне з мужчынам. Вы б матчастку падцягнулі, спадар.
DFRT
09.06.2025
Тэолаг, Садомскі грэх - ненатуральнае скрыўленне, якое праяўляецца ў цяге да асоб адной падлогі.
Бог называе садомскі грэх мярзотаю (Лявіт 18:22; 20:13).
Я
09.06.2025
Я за правы і свабоды сэксуальных меншасцяў. Калі людзі на гэтым прайдзе лічаць бчб сцяг сваім і падтрымліваюць імкненне беларусаў да дэмакратыі, то не бачу перашкод, каб разгарнуць і несьці наш сцяг.
Пустая балталогія, а не барацьба
09.06.2025
Я, а што ж гэтыя меньшасці не выступаюць супраць акупацыі Беларусі? А толькі за свае ўласныя сэксуальная правы? І за абстрактную "дэмакратыю"? Якая дэмакратыя пад акупацыяй? Балталогіяй яны займаюцца.
123
09.06.2025
Я, А какие особые гражданские свободы должны быть у представителей ЛГБТ сообществ? Их сексуальная ориентация в общественных местах проявляться должна?
дзельнікам гей-прайда ў Вільні пагражалі расправай Maskouski FSB
09.06.2025
DADAU : Беларускім удзельнікам гей-прайда ў Вільні пагражалі расправай Maskouski FSB
А можа наадварот?
09.06.2025
дзельнікам гей-прайда ў Вільні пагражалі расправай Maskouski FSB, а можа наадварот?
Maskouski FSB даў заданне разгарнуць бчб сцяг на гей-парадзе?
імперскі ФСБ баіцца БЧБ як чорт касцёлаў
09.06.2025
А можа наадварот?,
БЧБ (усё наша) ардынскі (як Маркс пісаў) імперскі ФСБ баіцца як чорт касцёлаў. Азія без шансаў супраць нашай Эўропы. ёсць і пазітыўныя навіны , Маскоўскай імперыя не пацягне нафту уралс па 35 $ , усё пачалося як ў 1917. Трамп ведае справу , б'е ў самае сэрца імперыі ў нафту.
Анна
09.06.2025
Почему мало пишут про то, насколько мерзкая та баба: не зная ничего про человека, она начала самым низким образом пытаться его унизить.
Aлена
09.06.2025
Правы чалавека - не,не слыхалі пра такое.
О!
09.06.2025
Aлена, Ждать шествий зоофилов под БЧБ флагом? Они же тоже имеют право, не? Еще и семьями с детьми пойти их поддержать, да? Демократия она такая - делай что хочешь?
Ага
09.06.2025
Aлена, мараль і павага да нацыянальных сімвалаў - не,не слыхалі пра такое.
А дзе правы чалавека?
09.06.2025
Aлена, а можна паказаць, дзе ў Дэкларацыі правоў чалавека напісана пра сексуальныя меншасці? Таму правы чалавека - пра іншае. Але, цяпер якія правы чалавека? Іх замянілі на гэта іншае. І анікога не шкадуюць. Ані дзяцей, ані Сцяг.
Нина
09.06.2025
Боже как стыдно, с такими союзниками и враги не нужны Вот уж точно кто разделяет нацию и машет ее объядинению для благотворной борьбы за свободу! вроде взрослые тети, а ведут себя как дети которых кто-то надоумил портить жизнь другим людям, которые просто ходят быть любимы и свободны. Этот флаг для КАЖДОГО беларуса, нет и не может быть исключений
Взрослой тёте
09.06.2025
Нина, взрослая тётя должна понимать, что национальные символы неуместно вешать в туалете, на мусорном баке, и носить на гей-парады.
!
09.06.2025
Нина, А как сидя за рубежом кто борется за свободу Беларуси? Никак. Судьба Беларуси решается в Украине, туда вот с парадов прямо все на реальную борьбу, велком.
*****
09.06.2025
Безумоўна, БЧБ гэта сымбаль свабоды і дэмакратыі, і на прайдзе яго выкарыстоўваць ня мусіць быць праблемай, гэта выдатная ідэя. Але ўнутры Беларусі шмат людей з цемрашальніцкай гамафобскай пазыцыяй і яны супраць рэжыму, але яшчэ не прыйшлі да таго, што такія прайды гэта не прапаганда нечага, а дэманстрацыя роўных правоў, Як бы іх не адштурхнулі кадры, якія пакажа гебельс-азаронак-тв.
Цемрашалу
10.06.2025
*****, цемрашалы гэта вы. Мінулы век. Зараз модна квадроберы. Што вы маеце супраць нас, квадробераў?
Неяк так
09.06.2025
Гамафобія -- зло. Правакацыі -- дно. Запужванні -- днішча, прычым на гэты выпадак ёсць адпаведныя артыкулы ў Крымінальным кодэксе Літвы.
Але.
Лічу, што вялікага -- аднаго на ўсіх -- БЧБ-сцяга на прайдзе не павінна было быць. Так, гэта не злачынства, але, як той казаў, гэта горш за злачынства. Гэта памылка. Прынамсі с палітычнага гледзішча.
Што такое БЧБ? Гэта сімвал, які яднае праціўнікаў лукі і прыхільнікаў дэмакратыі. Што такое дэмакратыя? Гэта калі ўлічваюцца і маюць значэнне ўсе меркаванні.
Людзі, якія вынеслі вялікі БЧБ на прайд, як бы выступілі ад імя ўсіх пратэстных беларусаў. Ці ад імя ўсёй беларускай дыяспары ў Літве. Прабачце, паводле якога права? Хто-небудзь спытаў меркавання нязгодных, перад тым як выступаць ад іх імя? Дык хто тут што прыватызуе -- сцяг, погляды, мэйнстрымы?
Чаму гэта памылка? Таму, што загадзя было вядома, што такі крок выкліча скандал. Мала скандалаў у эміграцыі? І вось ніхто, як выглядае, нават не задумаўся над тым, каб гэтага скандалу пазбегнуць. А зрабіць гэта было вельмі проста. Абвясціць, што аднаго на ўсіх сцяга не будзе а хто хоча, той хай прыходзіць са сваімі ўласнымі БЧБ.
Дарэчы, вялікага ўкраінскага сцяга на прайдзе не было. Асобныя ў канкрэтных людзей я на фота бачу.
Тое, што БЧБ на прайдзе трыгерыць немалую колькасць беларусаў (гэта бачна па каментах), вядома, характэрызуе стан беларускага грамадства. Ну, вось такі ён, гэты стан. Іншага пакуль няма, што не дзіва з улікам гістарычнага шляху беларусаў.
Дык з гэтым трэба працаваць, даводзіць, аргументаваць. Трэба прайсці, як тая ж Літва, доўгі шлях, пакуль супраць прайду ў грамадстве будзе адкрыта выступаць толькі купка фрыкаў з харугвамі.
Але навошта доўга працаваць, калі можна хутка "адмяніць" людзей з альтэрнатыўным бачаннем? Назваць іх гамафобамі і яшчэ розных цэтлікаў навесіць.
Гэта ўсё яна самая, спадарства. Левая прагрэсісцкая "павестачка", калі пад выглядам барацьбы за свае правы ігнаруюцца правы чужыя. Калі ў дыскусіі важна перамагчы, а не дасягнуць кампрамісу.
І потым здзіўляцца, як гэта ў дэмакратычных краінах да ўлады прыходзяць трампы.
Кандрат
09.06.2025
Чалавек са зброяй пагражае мірным бяззбройным жыхарам, і толькі таму, што яны ходзяць ня з тым сцягам. Чым ён лепш за зэтнікаў?
КЛЯСІЧНАЯ TANAJA правакацыя ФСБ
09.06.2025
Кандрат, Беларускім удзельнікам гей-прайда ў Вільні пагражалі расправай Maskouski ФСБ , КЛЯСІЧНАЯ TANAJA правакацыя ФСБ , КАМЕНТАРЫ НАВАТ НЕ ЧЫТАЮ
Лёгіка
09.06.2025
Кандрат, ды нічым. Чым супрацоўнік НКУС лепшы за супрацоўніка гестапа? Вось тое ж самае.
Адрозненне
09.06.2025
Кандрат, ён ваюе са зброяй у руках супраць зэтнікаў. У адрозненне ад цябе, каторы змагаецца супраць тых, хто ваюе супраць зэтнікаў.
Батальён Литвин
09.06.2025
[Рэд. выдалена]
Кандрат
09.06.2025
Адрозненне, ён не прадстаўляе ўсіх, хто змагаецца з зэтнікамі, як бы вам і яму таго не хацелася. Ды і ваюе ён, відаць, толькі за свой гатунак аўтарытарызму і папулізму (які, так склалася, у адной-дзвюх дэталях адрозніваецца ад зэт-ідэалогіі, таму пакуль ваюе). А заўтра пойдзе разам з імі змагацца супраць няверных за Есуса, таму што каштоўнасці ў яго тыя ж, проста нарадзіўся ў іншай краіне.
Раман Яроменка (Сенат | ТГК)
09.06.2025
Сабакі брэшуць, а караван ідзе...
S
09.06.2025
Раман Яроменка (Сенат | ТГК), пажадана, каб падалей ад Беларусі гэты ваш караван ішоў.
Сенат пад ТГК
09.06.2025
Раман Яроменка (Сенат | ТГК), калi ты сапраўды ваяр, то павiнны з павагай ставiцца да геяў, бо яны таксама на вайне - за каханне. I гэтае мусiць быць больна, але яны церпяць гэты боль кожную ноч. Кожную ноч баi i боль! У цябе ёсць такое?
Логіка
09.06.2025
S, ага, па-вашаму беларускім ваярам не месца ў Беларусі. Месца толькі геям і ябацькам.
S
09.06.2025
Логіка, аматара гвалту не месца, геям і лесбіянкам месца
Андрусь
09.06.2025
Гэты "Сенат" павінен быць арыштаваны вайсковай паліцыяй Украіны за пагрозы жыццю і здароўю звычайных цывільных людзей...
Пакуль гэтага не адбудзецца, для мяне асабіста "Полк Каліноўскага" можа стаць чарговай групоўкай правых неанацыстаў.
Гэта ж трэба... Метады ў яго ёсць... Адурэў псіхапат.
Імя
09.06.2025
Андрусь Бачна, што толькі чакаў нагоды выказацца супраць ваяроў не прыхавана. А то ўсё слэнг ваярскі яму слых псаваў. Твая правакацыя?
Яяяя
09.06.2025
Андрусь , дзякуй за каметар. Усе ж есьць надзея на большасьць адэкватных!
Ваяр
09.06.2025
Андрусь , сенат не ваяр палка
Андрусь
09.06.2025
Імя, ну калі ваяры не рэагуюць на дыскрымінацыйныя і пагрозлівыя выказванні сваіх жа пабрацімаў, то яны... такія ж як і Ярмоленка гэты... Выходзіць, што гэта не войска, а сброд.
Так ці інакш: альбо гэты чалавек адпраўляецца на лячэнне з афіцыйнай заявай камандавання, альбо я рукі ніводнаму камбатанту-каліноўцу не падам, бо такія пагрозы выказваць могуць толькі вар'яты ашалелыя.
Навошта мне такія праблемы?... Я гэтага Яроменка надоўга запомню. Хрэстаматыйны персанаж.
Найперш не галасі
09.06.2025
Андрусь, у складзе ПКК самыя розныя людзі. Хтосьці мае ў "бэкграундзе" стасункі ў РНЕ і кантакты з Цесаком, якога забілі ў турме. Да кагосьці мела пытанні украінская пракуратура, аж з фронту выцягвалі. Паплечнік і старшы таварыш Кіта (шэф?) Сяргей Кароткіх (Боцман), арганізатар Беларускага Дому, 2 гады вучыўся ў мінскай школе кгб, пасля - расейскія ультрасы, пасля - хоба! Ва Украіне за усё хорошее протів плохого. Ва Ўкраіне гэта не сакрэт, але там вайна з вар'ятамі, згараюць цэлыя гарады. Украінцам не да белых пальчатак зараз, іх можна зразумець.
Наратыў
09.06.2025
Ваяр, а ім абы абас.раць ваяроў. Відавочна тут праслежваецца наратыў, што ваяры "дрэнныя, фашысты, нацысты, людзей забіваюць, зло". А правакатары са сцягамі ЛГБТ - "белыя і пушыстыя, на іх баку праўда".
А хто там ідзе?
09.06.2025
Беларусы, нават тыя за мяжой, не змаглі вырашыць базавую праблему нацыянальнай свядомасці, сярод беларускай далей гучыць расейшчына амаль на кожным кроку, а тыя ўзялі беларускі сцяг (многія з якіх пра яго даведаліся толькі пяць гадоў таму) і ўжо ідуць ладзіць чарговую каляровую рэвалюцыю, як іх продкі раней чырвоную.
Такія факты
09.06.2025
"Як бачым, тэма права ЛГБТ на публічную прысутнасць усё яшчэ моцна падзяляе беларусаў і выклікае палкія дыскусіі"
Тое самае ў той самай Літве ды суседняй Польшчы. Таму смешна чытаць каментары абруселых беларусаў, што без лгбт няма дэмакратыі ды абзываюць тых хто супраць "каляровых парадаў" лукашыстамі. Дык літоўцы і палякі (самыя антысавецкія і антырасейскія нацыі) таксама для іх лукашысты? LOL.
Сумненька
09.06.2025
Пасварыліся лібералы з кансерватарамі, дзесьці ў Драздах шчасліва пацірае рукі задаволены таракан... Гэтую энэргію у змаганне з рэжымам б...
А
09.06.2025
Сумненька, Людзі, якія пагражаюць іншым за іх выказванні называюцца не "кансерватары", а "бандыты".
Ага
09.06.2025
А, тут у каментах ужо пагражаюць ваярам не пусціць іх у Беларусь.
Батальён Литвин
09.06.2025
Ага, Пусть попробуют :))))
00
09.06.2025
Ага, Сначала пусть сами все сбежавшие вернутся в РБ. :)
Янкі, гоў хоўм!
09.06.2025
00, в вашем разгоне интересует, когда сами герои с автоматами на родину собираются? В тюрьмах сидят простые мужики, которые без оружия движение на жд останавливали. Под угрозой ареста тысячи информаторов-подпольщиков, у которых из оружия был только телефон и камера. А вооружённых обученных людей, стало быть, мамка (т.е. ГУР) не пускает? Ни атак по питающей режим инфраструктуре, ни по ВПК, ни гэбэ за арест Пацука покошмарить... Короче, удачи вам с 3,14...ами (а не этими геями несчастными, нашли до кого доколебаться). А у нас своя война - кто-то отступил за ленточку, кого-то взяли в плен, кого-то убили. Почти как у вас.
Логіка
09.06.2025
Янкі, гоў хоўм!, раз трапілі без зброі ў турмы, гэта паказчык неэфектыўнасці змагання без зброі.
Янкі, гоў хоўм
10.06.2025
Логіка, гэта зразумела. Але тут не было як у Кіеве ў лютым 2022, калі прыехаў КАМАЗ са скрынямі зброі на раён, і кожны ахвотны ўзяў, што яму трэба. Кожны РУУС ператвораны ў апорны гарнізон, склады ахоўваюцца. Трэба сілавы кампанент, каб хоць адзін збройны пакой захапіць, а яго няма. Затое ўзброеныя людзі вучаць, хто мае дачыненне да нацыянальнай сімволікі, а хто не. Што ж, дзякуй ім хаця б за лікбез.
Ваш кэп
09.06.2025
Тема ЛГБТ только делит беларусов. Необязательно быть леволиберальных взглядов, чтобы иметь право на демократию. Польша — консервативная демократическая страна. Это только играет на пропаганду, которая уравнивает демократическую Европу, называя ее гейропой. В Беларуси много православных и людей консервативных взглядов, которые тяжело воспринимают эту идеологию и парады, для многих это слишком радикально, а деление ещё по одному признаку это плохо. Сначала бы боролись с Лукой, а потом уже друг с другом.
Найперш не галасі
09.06.2025
Ваш кэп, для таго і ладзяць клоўнады са сцягам, цёткамі ад віруса і ваяром ад ПКК каб распаліць пажар міжусобіцы, каб галасілі без дай прычыны. Паглядзіце, якая парцітура: Вірус, баец ПКК з ССА і чата Усова з Езусам і Святой Руссю, Калегава... Ну і скажыце цяпер, які дурны сюды палезе?
Але, годзе...пустое. А хто хоча далей галасіць, то значыць яму трэба.
Adam Mickiewicz
09.06.2025
Можна толькі спачуваць беларусам, якія думаюць, што справа лгбт(12345) - гэты праблема №1 і яшчэ калі пішуць пра гэта на расейскай, як Калегава. Пры чым тая самая, якая піярыць "хорошие русские" мітынгі сярод беларусаў, а ў жніўні 2023 у Вільні заявіла, што Расія... дала свабоду Беларусі, Украіне і Літве.
Што ж, хтосьці рэальна змагаецца з расейцамі на фронце, а нехта з беларусамі, бо тыя не хочуць бачыць беларускі сцяг на такіх парадах.
Adam Mickiewicz
09.06.2025
Калегава, якая піярыць ЛГБТ і акцыі "хороших русских" ды ў прыгаданам посце абзывалася фашыстамі, у 2023 годзе сказала:
"В 91-году, Россия, явилась тем моментом, точнее на тот момент это был ещё Советский Союз, который был всё в России, который помог освободить, дал свободу Украине, Беларуси, конечно, в первую очередь Литве, которая давно за это боролась". https://www.youtube.com/watch?v=jhF5EUN_wbI
Толькі падумайце што яна нясе. Гэта ж такія дурноты на расейскай крычаць у Вільні, "невероятно". Калі б гэта сказаў нейкі палітык ці актывіст, якога тут нялюбяць, адразу быў б гучны артыкул, а так "нешта" прамаўчалі.
Вазьміце інтэрв'ю
09.06.2025
А давайце возьмем інтэрв'ю ў групы літоўцаў - праціўнікаў прайда, якія стаяць каля сцен віленскага архікафедральнага касцёла? Чыю пазіцыю яны падтрымаюць? Супрацоўніц кабінета Ціханоўскай ці беларускага ваяра?
Пытаннечка
09.06.2025
Вазьміце інтэрв'ю , у дзесяці маргіналаў?
Вазьміце інтэрв'ю
09.06.2025
Пытаннечка, літоўцы традыцыйнай арыентацыі для вас "маргіналы"? Можаце падыйсці ім у вочы гэта сказаць і відэа ў Нашу Ніву даслаць? Хочацца паглядзець на іх рэакцыю.
Маргіналы
09.06.2025
Пытаннечка, нішто не новае на гэтым свеце. Ісус і апосталы таксама некалі былі "маргіналы".
Пытаннюсенечанечанька
09.06.2025
Пытаннечка, Валера, чаму як беларус дазваляеш сабе абражаць літоўцаў?
=
09.06.2025
Нават тут аўтар не мог не выкарыстаць славутае reductio ad Hitlerum/playing the Nazi card.
Узгадваючы пра гісторыю Другой сусветнай, аўтар замоўчвае, што Гітлер быў веганам, а заснавальнік SA Ernst Röhm гомасэксуалістам. Ды яшчэ цытуючы Быкава "нацысты таксама насілі штаны".
охумана
10.06.2025
=, толькі вось той факт, што сярод навакольля Гітлера былі гомасэксуалы не забараняла яму забіваць тысячы гомасэксуалах у тым жа самаым Бухенвальдзе. толькі праз іх сэксуальную арыентацыю. але ў межах артыкула больш карысьней было б прывесьці прыклад Савецкага Саюзу, дзе гомасэксулізм караўся турмой (а ў турме гвалтаваньнямі). і вядома што праз гэтае з гамафобіяй у Беларусі трэба змагацца. праз турэмную культуру да апошніх год лгбт увогуле за людзей не лічылі
Петруха
09.06.2025
[Рэд. выдалена]
Яны адэкватныя?
09.06.2025
Аўтазак пад беларускім сцягам і сцягам ЕЗ? Для вас гэта ок?
Профнепрыгодныя
09.06.2025
Настаўніца і сямейны псіхолаг
Яяяя
09.06.2025
После прочтения статьи и комментариев к ней я могу сделать только один вывод: беларусы заслуживают своей судьбы! Оставайтесь в г**не! Змагары, что якобы за гражданские права НО!! ТОЛЬКО!! для белых!! и гетеросексуальных!!!! вы по сути от ябацек НИЧЕМ не отличаетесь, так что, может, го в комиссию по возвращению? Назад домой - как раз посяуную еще застанете ! Навоз некому раскидывать в колхозе ! Там вам и место !
Вось
09.06.2025
Яяяя, вось і ўсплыла рэальнае стаўленне ЛГБТ да іншых. Усіх, хто не хоча займацца сэксам па-вычварэнску, вы хочаце адправіць "Назад домой - как раз посяуную еще застанете ! Навоз некому раскидывать в колхозе !" - усіх у калгас, у навоз. Школьных настаўнікаў і псіхолагаў таксама ў калгас, у навоз? Яны для вас трэці сорт? Унтэрменьшы?
Ваш кэп
09.06.2025
Яяяя, так можно сказать, что и ЛГБТ -активисты ничем не отличаются от ябатек. Если люди не хотят участвовать в парадах, то это не значит, что они гомофобы.
Bij bolszewika!
09.06.2025
Яяяя, Rasijanin vielmi emacyjna aburany na biełarusaŭ za krytyku lgbt. Heta nievierahodna 😁 Vy taksama budziecie ”adpraŭlać” palakaŭ i litoŭcaŭ u Biełaruś, bo značnaja ich častka hetak ža krytykuje kalarovy łahier? KAMEDYJA!
Nie prapuskali kamientar pa polsku dyk prynamsi biełaruskaj łacinkaj pravuścicie. Chtości z paza Biełarusi pavinien zastupicca za biełarusaŭ.
Bij bolszewika!
10.06.2025
Яяяя, Rosjanin bardzo emocjonalnie oburza się na Białorusinów, że Ci krytykuję lgbt. No coś niesamowitego 😁 Polaków i Litwinów też będziecie "wysyłać" na Białoruś, bo znaczna część podobnie krytykuje kolorowy obóz? KOMEDIA!
Moderatorzy, proszę nie bawić się w cenzorów! Jeśli dopuszczacie rosyjskie komentarze, udostępniajcie także polskie!
Яяяя
09.06.2025
Вось , никто тебя не заставляет заниматься сексом па-вычварэнски. У людей есть право на сексуальную ориентацию. Гражданские права распространятся на ВСЕХ, вне зависимости от того они тебе нравятся или нет. И кстати у меня гетеросексуальная ориентация. Позиция отсталых вроде вас: права ЛГБТ сообщества могут поддерживать только сами ЛГБТ. А вот и нет! И вообще за гомофобные заявления вроде ваших в цивилизованные странах есть административная и уголовная ответственность. А таких школьных учителей и психологов как в статье только в колхоз и надо - они абсолютно профнепригодны.
Яяяя
09.06.2025
Ваш кэп , между "не хотеть участвовать" и "запрещать использовать ЛГБТ беларусам бчб флаг" по сути исключая их из нац движения из-за их сексуальной ориентации - гигантская пропасть, кэп! Никто тебя не заставляет ни в чем участвовать.
Belarusian moment
09.06.2025
Каб тыя "невероятные" беларусы так змагаліся за беларускую мову як за лгбтqwerty дык можа і яшчэ можна было дыскутаваць ці беларускі сцяг там на месцы. А так там амаль суцэльная расейшчына, толькі цяпер пад "бчб" + lgbt, а беларускага там за грош.
Зорка
09.06.2025
Все кто знает Сената ржут в голосину с вашей статьи) Его никак нельзя отнести к националистам. Служил в погоне у Сахащика старшего (гомофоб известный). Еще в военном училище снюхался с младшим Сахащикам. День ВДВ в Варшаве вместе отмечали. У них савковый мозг (причем один на двоих). Когда такие люди строят из себя националистов… смех.
Нехта
09.06.2025
Зорка, дык з артыкула рагочуць ці з Сената?
Все проблемы решены!
09.06.2025
Позор беларусам, что тема безобидных лгбт и демонстрация флага, которая вообще ни на что не влияет, вызывает самые активные и эмоциональные обсуждения. Всем по барабану сливы данных, бесполезность оппозиции и разворовывание средств дем силами, узурпацию ими информ пространства и нападки на свободу слова. Но всех чрезвычайно волнуют несколько несчастных геев. У нас что, все проблемы решены и больше не о чем задуматься??
А действительно, почему?
09.06.2025
Все проблемы решены!, я не вижу на фото в руках безобидных лгбт ни одного плаката про сливы данных, бесполезность оппозиции и разворовывание средств дем силами, узурпацию ими информ пространства и нападки на свободу слова. Видимо, все эти проблемы для них уже решены или они о них вообще не задумываются? Интересно, кстати, почему? Как думаете? Почему они не подымают перечисленные вами действительно важные, на мой и ваш взгляд, проблемы?
Рэпліка
09.06.2025
А чаму Ціханоўскай не заўважна на гей-парадзе каторы год? Яна супраць геяў? )
Хоць нейкі пазітыў
09.06.2025
Рэпліка, ну хоць Ціханоўская адэкватная у сваім кабінеце.
AB
09.06.2025
Шаноўныя камандзіры, гэта не ваш асабіста сцяг, гэта сцяг усіх беларусаў, якія лічаць што гэта іх сапраўдны сцяг.
Зараз у Беларусі мусара камандуюць з якім сцяга хадзіць, а у новай што, добраахвотнікі і астатнія неабыякавыя грамадзяне будуць вырашаць каму як жыць і каму са сцягам можна хадзіць? Дык гэта замена аднаго мусарскога лайна без свабоды на іншае.
Такім як вы, хто лічыць што некаму можна, а некаму нельга, дай новую Беларусь, так вы з яе зробіце такім канцлагер, толькі пад другім сцягам.
Ганьба мець такія цемрашальска-дыктатарскія погляды.
Ага
10.06.2025
AB, вам дай уладу, дык вы ваяроў, якія пралівалі кроў за свабоду Беларусі са зброяй у руках не пусціце ў Беларусь, або пусціце, аб'явіце гвалтаўнікамі цемрашаламі і дыктатарамі (ужо аб'явілі прама тут у каментарах) і пасадзіце ў канцлагеры.
AB
10.06.2025
Ага, ваярам пашана і рэспект, а вы, такія патрыёты канапныя, якія лепей ўсіх ведаюць што добра, а што не, хочаце новую хунту зрабіць, толькі каб вы на кані былі, а усіх хто мае іншае меркаванне садзіць на такое ж Акрэсціна. Капец, ніколі не думаў што на Беларусі столькі ваты саўковай, якія усё што не разумеюць хочуць забараніць. Так вось х..р вам.
Маніпулятару
10.06.2025
AB, што за маніпуляцыі? Ні адзін ваяр, ні адзін каментатар не сказаў, што пасадзіць вас на Акрэсціна за тое, што вы здзекуецеся з нацыянальнай сімволікі. Няма такіх выказванняў і каментароў. Вас проста папрасілі мець сумленне і мараль. І не пэцкаць нацыянальныя сімвалы сваёй лгбт-прапагандай.
AB
10.06.2025
Маніпулятару, Гэта не твой асабісты сцяг, і не ваяроў, не Зянона, Ціханоўскай, Езуса, Маткі боскай і увогуле ніхто не мае права забараняць яго выкарыстанне тымі, хто яго лічыць сваім. І ўвогуле не трэба казаць пра ўсіх ваяроў, мы пакуль ведаем толькі пра аднаго якому не падабаецца. Можаш далей наведваць ярлыкі што ўсе маніпулятары, мне асабіста усё адно.
А тое што геі па твайму меркаванню неяк брудзяць сцяг выкарыстоўваючы яго - так гэта увогуле такое цемрашальства што проста агідна. Яны такі я ж людзі як і ты. А не, стой, яны нават лепшыя, таму што нікога не цкуюць за тое што яны адрозніваюцца ад іх. У дэмакратычным руху іх дахалеры, дарэчы. І ва ўкраінскім войску таксама ;).
Янка
09.06.2025
Хтосьці не разумее што такое дэмакратыя і як яна працуе. У ЗША можна трусы насіць з дзярж сцягам, таму што дзяржава і сцяг не пра нейкую ідэалогію, а пра свабоду і пра камфортную для цябе дзяржаву. Калі ты думаеш мовай нянавісці як Азоранак, нават калі ты на іншым баку, гэта не робіць цябе правым.
Наперад!
09.06.2025
Янка, ну дык надзень трусы з літоўскім сцягам і сфоткайся на фоне літоўскага дома ўрада.
Калыдр
10.06.2025
[Рэд. выдалена]
[Зрэдагавана]
Прошьян
10.06.2025
Янка, когда ты уже сам наконец-то пропишешься в этом таком любимом лгбт?
Цікава
09.06.2025
Беларускія добраахвотнікі забаранілі, я ржау пол гадзіны. Я дазваляю
.
09.06.2025
Прыгадваю супрацоўнікаў з камерамі, якія з 1990-х здымалі ўсе мітынгі, маршы. "Фіксавалі", "дакументавалі". Што ў галаве ў гэтых двух цётак, калі яны, толькі-толькі з'ехаўшы ад карнікаў, самі вырашылі пагуляць у карнікаў, "фіксаваць"?
P.S. І дарэчы, акрамя пагроз, тут можа быць крыміналка і за персанальныя даныя: няма ў іх паўнамоцтваў, каб "дакументаваць", "фіксаваць", "захоўваць у архіве" (іх словы) чужыя персанальныя даныя без дазволу.
Фанат Кропусі
09.06.2025
., штатны каментатар "." на месцы, "Найперш не галасі!" таксама. Няма толькі "Ботам".
.
09.06.2025
А вось і супрацоўнік-шасцёрка, які ходзіць па слядах і фіксуе, дакументуе.
Многадзетны бацька
09.06.2025
Паважаю геяў за мужнасьць. Дазваляю ім тыя ж правы што і мне. Гей парады гэта добра. А за штотсер? Хто як хоча той так і сьпіць, цянонікі і лапценогія.
Пытанне
09.06.2025
Многадзетны бацька, а ў чым заключаецца мужнасць хадзіць туды-сюды на гей-парадзе?
Scientist
10.06.2025
Многадзетны бацька, Какое "кто как хочет тот так и спит"? Они регулярно выплекивают свое сексуальное увлечение в паблик. Демонстрируют где только могут и как только могут. Похоже на пропаганду полового образа жизни а не на защиту прав.
Дзіўна
09.06.2025
Амапаўцам, якія топчуць гэты сцяг і ужываюць яго як выцерачку, гэты ваяр, чамусьці не хоча адпомсціць, але адшукаў сябе ворагаў сярод жанчын(!), якія падтрымліваюць ідэю раўнаправія для ўсіх. Я лічу што, сільны гэта той, хто абараняе слабых, а не нападае на іх. Для мяне бчб сцяг - гэта сімбал, што ў Беларусі будучыні будуць працаваць законы і правы чалавека, таму не бачу праблемы выкарыстання яго на параде роўнасці.
Хітра.опым
09.06.2025
Дзіўна, вы яшчэ і хітра.опыя. То вы за гендарную роўнасць і роўныя правы. А то раптам (калі вам выгадна) вы ўжо "слабыя" і "жанчыны". Суцэльная маніпуляцыя.
І смех і грэх
10.06.2025
Дзіўна, ну.. Будзем шчырымі, гей-парад гэта не пра роўнасць, а пра выключнасць. З чэлесам на галаве патрабуюць не роўнасці, а імкнуцца падкрэсліць сваю выключнасць, асаблівы статус. Змест спараджае форму.
А з астатнім не пагадзіцца немагчыма: 5 гадоў і болей здраднікі-запраданцы здзекуюцца са сцяга, забіваюць беларусаў, тых, хто дастойна падымае наш сцяг і нікому яно не абыходзіла, ўсё ціха-мірна. А тут... Абудзіўся герой эпасу: "ўсё задакументавана... Дзевачкі, бойцеся мяне!.."
Дзіўна
10.06.2025
Хітра.опым, расплюшчы вочы, чалавеча: гэты ваяр пагражае цывільным жанчынам - гэта факт і тут няма ніякіх маніпуляцый. Калі дзейнічаць у прававым полі - то яны нічога не парушалі, а вось ён павінен панесьці адказнасць за пагрозы.
Пішыце правільна
10.06.2025
Дзіўна, пішыце правільна. Яны не жанчыны, а бінарныя істоты.
Bij bolszewika!
09.06.2025
Szanowni Państwo redaktorzy i moderatorzy, czemu dopuszczacie komentarze jakichś Rosjan (dokładniej tego Яяяя), którzy obrażają tu Białorusinów niezgodnych z propagandą lbgt i proponują ich wysyłać na Białoruś zaś mój komentarz w obronie tych Białorusinów nie chcecie udostępnić?
Прошьян
10.06.2025
Bij bolszewika! , если ты сам такой згодный з пропагандой, то пропагандируй среди поляков - там большое поле работы ждет.
Сяржук
09.06.2025
Чаму там Зянона з Вусавым ня было?
Taw
10.06.2025
Пішыце заявы у паліцыю на пагрозы расправай. Гэта ўжо не жарты.
Зиверт
10.06.2025
[Рэд. выдалена]
[Зрэдагавана]
бабруйчанін
10.06.2025
ПЫТАННЕ да відавочцаў знаўцаў. Дзесці калісці неяк якім чынам сябе " вясялковыя" пазначаюць адкуль яны , сцягамі стужкамі" Мне падаецца яны " птушкі .коцікі" тварынкі божыя дзе жадают летают дзе жадают...без межаў.
«Война все спишет». Белорусским участникам гей-прайда в Вильнюсе угрожали расправой от имени белорусских воинов за использование бело-красно-белого флага
Бог называе садомскі грэх мярзотаю (Лявіт 18:22; 20:13).
Якая дэмакратыя пад акупацыяй?
Балталогіяй яны займаюцца.
а можа наадварот?
Maskouski FSB даў заданне разгарнуць бчб сцяг на гей-парадзе?
БЧБ (усё наша) ардынскі (як Маркс пісаў) імперскі ФСБ баіцца як чорт касцёлаў. Азія без шансаў супраць нашай Эўропы. ёсць і пазітыўныя навіны , Маскоўскай імперыя не пацягне нафту уралс па 35 $ , усё пачалося як ў 1917. Трамп ведае справу , б'е ў самае сэрца імперыі ў нафту.
Таму правы чалавека - пра іншае.
Але, цяпер якія правы чалавека? Іх замянілі на гэта іншае. І анікога не шкадуюць. Ані дзяцей, ані Сцяг.
Вот уж точно кто разделяет нацию и машет ее объядинению для благотворной борьбы за свободу! вроде взрослые тети, а ведут себя как дети которых кто-то надоумил портить жизнь другим людям, которые просто ходят быть любимы и свободны. Этот флаг для КАЖДОГО беларуса, нет и не может быть исключений
Зараз модна квадроберы.
Што вы маеце супраць нас, квадробераў?
Але.
Лічу, што вялікага -- аднаго на ўсіх -- БЧБ-сцяга на прайдзе не павінна было быць. Так, гэта не злачынства, але, як той казаў, гэта горш за злачынства. Гэта памылка. Прынамсі с палітычнага гледзішча.
Што такое БЧБ? Гэта сімвал, які яднае праціўнікаў лукі і прыхільнікаў дэмакратыі. Што такое дэмакратыя? Гэта калі ўлічваюцца і маюць значэнне ўсе меркаванні.
Людзі, якія вынеслі вялікі БЧБ на прайд, як бы выступілі ад імя ўсіх пратэстных беларусаў. Ці ад імя ўсёй беларускай дыяспары ў Літве. Прабачце, паводле якога права? Хто-небудзь спытаў меркавання нязгодных, перад тым як выступаць ад іх імя? Дык хто тут што прыватызуе -- сцяг, погляды, мэйнстрымы?
Чаму гэта памылка? Таму, што загадзя было вядома, што такі крок выкліча скандал. Мала скандалаў у эміграцыі? І вось ніхто, як выглядае, нават не задумаўся над тым, каб гэтага скандалу пазбегнуць. А зрабіць гэта было вельмі проста. Абвясціць, што аднаго на ўсіх сцяга не будзе а хто хоча, той хай прыходзіць са сваімі ўласнымі БЧБ.
Дарэчы, вялікага ўкраінскага сцяга на прайдзе не было. Асобныя ў канкрэтных людзей я на фота бачу.
Тое, што БЧБ на прайдзе трыгерыць немалую колькасць беларусаў (гэта бачна па каментах), вядома, характэрызуе стан беларускага грамадства. Ну, вось такі ён, гэты стан. Іншага пакуль няма, што не дзіва з улікам гістарычнага шляху беларусаў.
Дык з гэтым трэба працаваць, даводзіць, аргументаваць. Трэба прайсці, як тая ж Літва, доўгі шлях, пакуль супраць прайду ў грамадстве будзе адкрыта выступаць толькі купка фрыкаў з харугвамі.
Але навошта доўга працаваць, калі можна хутка "адмяніць" людзей з альтэрнатыўным бачаннем? Назваць іх гамафобамі і яшчэ розных цэтлікаў навесіць.
Гэта ўсё яна самая, спадарства. Левая прагрэсісцкая "павестачка", калі пад выглядам барацьбы за свае правы ігнаруюцца правы чужыя. Калі ў дыскусіі важна перамагчы, а не дасягнуць кампрамісу.
І потым здзіўляцца, як гэта ў дэмакратычных краінах да ўлады прыходзяць трампы.
У адрозненне ад цябе, каторы змагаецца супраць тых, хто ваюе супраць зэтнікаў.
Пакуль гэтага не адбудзецца, для мяне асабіста "Полк Каліноўскага" можа стаць чарговай групоўкай правых неанацыстаў.
Гэта ж трэба... Метады ў яго ёсць... Адурэў псіхапат.
Бачна, што толькі чакаў нагоды выказацца супраць ваяроў не прыхавана. А то ўсё слэнг ваярскі яму слых псаваў. Твая правакацыя?
Так ці інакш: альбо гэты чалавек адпраўляецца на лячэнне з афіцыйнай заявай камандавання, альбо я рукі ніводнаму камбатанту-каліноўцу не падам, бо такія пагрозы выказваць могуць толькі вар'яты ашалелыя.
Навошта мне такія праблемы?... Я гэтага Яроменка надоўга запомню. Хрэстаматыйны персанаж.
Хтосьці мае ў "бэкграундзе" стасункі ў РНЕ і кантакты з Цесаком, якога забілі ў турме. Да кагосьці мела пытанні украінская пракуратура, аж з фронту выцягвалі.
Паплечнік і старшы таварыш Кіта (шэф?) Сяргей Кароткіх (Боцман), арганізатар Беларускага Дому, 2 гады вучыўся ў мінскай школе кгб, пасля - расейскія ультрасы, пасля - хоба! Ва Украіне за усё хорошее протів плохого.
Ва Ўкраіне гэта не сакрэт, але там вайна з вар'ятамі, згараюць цэлыя гарады. Украінцам не да белых пальчатак зараз, іх можна зразумець.
Тое самае ў той самай Літве ды суседняй Польшчы. Таму смешна чытаць каментары абруселых беларусаў, што без лгбт няма дэмакратыі ды абзываюць тых хто супраць "каляровых парадаў" лукашыстамі. Дык літоўцы і палякі (самыя антысавецкія і антырасейскія нацыі) таксама для іх лукашысты? LOL.
В Беларуси много православных и людей консервативных взглядов, которые тяжело воспринимают эту идеологию и парады, для многих это слишком радикально, а деление ещё по одному признаку это плохо.
Сначала бы боролись с Лукой, а потом уже друг с другом.
Паглядзіце, якая парцітура: Вірус, баец ПКК з ССА і чата Усова з Езусам і Святой Руссю, Калегава...
Ну і скажыце цяпер, які дурны сюды палезе?
Але, годзе...пустое.
А хто хоча далей галасіць, то значыць яму трэба.
Што ж, хтосьці рэальна змагаецца з расейцамі на фронце, а нехта з беларусамі, бо тыя не хочуць бачыць беларускі сцяг на такіх парадах.
"В 91-году, Россия, явилась тем моментом, точнее на тот момент это был ещё Советский Союз, который был всё в России, который помог освободить, дал свободу Украине, Беларуси, конечно, в первую очередь Литве, которая давно за это боролась". https://www.youtube.com/watch?v=jhF5EUN_wbI
Толькі падумайце што яна нясе. Гэта ж такія дурноты на расейскай крычаць у Вільні, "невероятно". Калі б гэта сказаў нейкі палітык ці актывіст, якога тут нялюбяць, адразу быў б гучны артыкул, а так "нешта" прамаўчалі.
Чыю пазіцыю яны падтрымаюць? Супрацоўніц кабінета Ціханоўскай ці беларускага ваяра?
Можаце падыйсці ім у вочы гэта сказаць і відэа ў Нашу Ніву даслаць? Хочацца паглядзець на іх рэакцыю.
Узгадваючы пра гісторыю Другой сусветнай, аўтар замоўчвае, што Гітлер быў веганам, а заснавальнік SA Ernst Röhm гомасэксуалістам. Ды яшчэ цытуючы Быкава "нацысты таксама насілі штаны".
Школьных настаўнікаў і псіхолагаў таксама ў калгас, у навоз? Яны для вас трэці сорт? Унтэрменьшы?
Если люди не хотят участвовать в парадах, то это не значит, что они гомофобы.
Nie prapuskali kamientar pa polsku dyk prynamsi biełaruskaj łacinkaj pravuścicie. Chtości z paza Biełarusi pavinien zastupicca za biełarusaŭ.
Moderatorzy, proszę nie bawić się w cenzorów! Jeśli dopuszczacie rosyjskie komentarze, udostępniajcie także polskie!
А таких школьных учителей и психологов как в статье только в колхоз и надо - они абсолютно профнепригодны.
Всем по барабану сливы данных, бесполезность оппозиции и разворовывание средств дем силами, узурпацию ими информ пространства и нападки на свободу слова. Но всех чрезвычайно волнуют несколько несчастных геев. У нас что, все проблемы решены и больше не о чем задуматься??
Интересно, кстати, почему? Как думаете? Почему они не подымают перечисленные вами действительно важные, на мой и ваш взгляд, проблемы?
Зараз у Беларусі мусара камандуюць з якім сцяга хадзіць, а у новай што, добраахвотнікі і астатнія неабыякавыя грамадзяне будуць вырашаць каму як жыць і каму са сцягам можна хадзіць? Дык гэта замена аднаго мусарскога лайна без свабоды на іншае.
Такім як вы, хто лічыць што некаму можна, а некаму нельга, дай новую Беларусь, так вы з яе зробіце такім канцлагер, толькі пад другім сцягам.
Ганьба мець такія цемрашальска-дыктатарскія погляды.
Няма такіх выказванняў і каментароў.
Вас проста папрасілі мець сумленне і мараль. І не пэцкаць нацыянальныя сімвалы сваёй лгбт-прапагандай.
А тое што геі па твайму меркаванню неяк брудзяць сцяг выкарыстоўваючы яго - так гэта увогуле такое цемрашальства што проста агідна. Яны такі я ж людзі як і ты. А не, стой, яны нават лепшыя, таму што нікога не цкуюць за тое што яны адрозніваюцца ад іх. У дэмакратычным руху іх дахалеры, дарэчы. І ва ўкраінскім войску таксама ;).
[Зрэдагавана]
Што ў галаве ў гэтых двух цётак, калі яны, толькі-толькі з'ехаўшы ад карнікаў, самі вырашылі пагуляць у карнікаў, "фіксаваць"?
P.S. І дарэчы, акрамя пагроз, тут можа быць крыміналка і за персанальныя даныя: няма ў іх паўнамоцтваў, каб "дакументаваць", "фіксаваць", "захоўваць у архіве" (іх словы) чужыя персанальныя даныя без дазволу.
А за штотсер? Хто як хоча той так і сьпіць, цянонікі і лапценогія.
А то раптам (калі вам выгадна) вы ўжо "слабыя" і "жанчыны".
Суцэльная маніпуляцыя.
З чэлесам на галаве патрабуюць не роўнасці, а імкнуцца падкрэсліць сваю выключнасць, асаблівы статус.
Змест спараджае форму.
А з астатнім не пагадзіцца немагчыма: 5 гадоў і болей здраднікі-запраданцы здзекуюцца са сцяга, забіваюць беларусаў, тых, хто дастойна падымае наш сцяг і нікому яно не абыходзіла, ўсё ціха-мірна.
А тут... Абудзіўся герой эпасу: "ўсё задакументавана... Дзевачкі, бойцеся мяне!.."
[Зрэдагавана]
Дзесці калісці неяк якім чынам сябе " вясялковыя" пазначаюць адкуль яны , сцягамі стужкамі"
Мне падаецца яны " птушкі .коцікі" тварынкі божыя дзе жадают летают дзе жадают...без межаў.