Хто як, а я дык ня бачу ў тых дыкпіках аніякага злачынства. А шакуе мяне татальная двудушнасьць "прагрэсыўнай" грамадзянскай супольнасьці, зь якой у мяне, мушу прызнацца, год да году ўсё меней агульных ідэалаў
Хопіць абеляць Стрыжыка
27.09.2025
Даказаны харасмент да жанчын, якія залежалі ад дапамогі BySOL рабіць немагчымым яго знаходжанне ў якасці заснавальніка/уласніка арганізацыі. Кіраўнік праваабарончай арганізацыі не можа рабіць такіх памылак і мусіць сыйсці.
Імя
27.09.2025
> да жанчын, якія залежалі ад дапамогі BySOL
Гэта праўда, ці вы выдумляеце?
Filipp
27.09.2025
Хопіць абеляць Стрыжыка, Тут справа не ў Стрыжаке як асобе, а ў прытыдэнце. Пагадніцца лі беларускае грамадства на тое, каб фем-квір актывісткі дыктавалі сваі правіла, пойдзем лі мы ў іх на пасаду? Пытанне не ў тым, зрабіў лі Стрыжак нешта благое, а ў тым, якую адказнасць мусіць несці, і ХТО будзе вызначаць якая вінная быць гэта адказнасць. Мае лі права "Байсол" САМАСТОЙНА вырашаць, ці арганізацыя вінная кіравацца рашэннем фем-квір акрыву?
Нуну
27.09.2025
Імя, пачытайце ўважліва справаздачу байсола. Там згадваюцца выпадкі злоўжывання да атрымальніц дапамогі. Але ці х.і там былі, ці што іншае - не называецца
Імя
27.09.2025
Нуну, незразумелы адказ.
Калі было - гэта капец, трэба гнаць анучамі. Калі не - гэта прыватная справа.
Лапідар
27.09.2025
Filipp, ты лукашыст і ідзеш на а не на пасаду
Агідна
27.09.2025
Прыклад Стрыжака выдатна ілюструе стаўленне да жанчын у беларускім грамадстве, дзе любы харасмант, адфота чэлеса, да заляцанняў выкладчыкаў да маладых студэнтак, да збіцця жонак - "нюансы прыватнага жыцця".
Сэксолаг
27.09.2025
Тэма з абсмоктваньнем дзікпікаў мягка кажучы дастала ўсіх адэкватных людзей. Стрыжак ні чым не лепш і нічым не горш чым усе астатнія дэмсілы. Поўная безадказнасьць змяшаная з карупцыяй.
Ё
27.09.2025
Ну было ж гэтае інтэрв’ю месяц таму, навошта яго даваць яшчэ раз? Акунуць глыбей Стрыжака, ці паспачуваць яму? Стрыжак па факце не адхілены, з-за чаго фонд страціў міжнародныя кантакты. Лукашызм галаўнога мозга перамог, вось і вынік.
Абармот
27.09.2025
Ну то есть у Андрея хватило мужества рассылать всем подряд фотографии своего члена, а сейчас не хватает мужества уйти? Он и только он разрушает Байсол. Раньше у меня было хотя бы немного сочувствия к нему, а теперь 0. Он же убивает такую важную для беларусов организацию, чтобы потешить свое эго. Репутация - самое дорогое, что есть в современном мире. А своими дикпиками он подставил не только себя, но и кучу людей. Встань и уйди как мужчина, хватит позориться. Не цепляйся синими пальцами за это место!
Shakespire
27.09.2025
Абармот, у свеце сацсетак не працуе інстытут рэпутацыі. паглядзі на імкліва дэградуючую еўрапейскую ахлакратыю...
Воўна
27.09.2025
Абармот, сам уйди, лукавый.
Каму цікава гэтая куча букваў?
27.09.2025
[Рэд. выдалена]
ЛЛ
27.09.2025
Давайте обо на Андрея откроем. Нужно поддержать человека в беде.
Жвір
27.09.2025
Вой, як шмат можна панапісаць ні аб чым. Калі чалавек захварэе на грып, дык пра гэта нічога ня пішуць, тым больш у такіх разгорнутых маштабах. А што здарылася ? Ну, павыдалялі б тыя рассылкі, ды й усё, урэшце, гэта ж не бомба, а частка чалавечай натуры. Навошта лямант уздымаць ? Не, яны бубняць і бубняць, і гундосяць. Колькі можна, спыніцеся ўжо ўрэшце, нічога не здарылася!
А спадару трэ было б прылегчы ў псіхарню, прайсьці курс псіхатэрапіі, ды працягваць працаваць, дзе й працаваў.
3% у міня
27.09.2025
Папал чылавек в Европу і не пачуствавал ізміненій, а там другіе правіла. Ціпер воіт, булку с маслам забірают. Цібе сколька лет. Ты радзілся такім ілі ў цібя маё васпітаніе? Тогда не нужна была выезжаць.
фэйспалм
27.09.2025
Эту простынь читать (и писать тоже) не имеет никакого смысла. Стрижак заслужил дисквалификацию в момент, когда отдал (просто по глупости, или...?) свои соцсети связной кэгэбэ, журналистке СБ С.Галузе в 2020 году. Почему то коллег по революцинной деятельности это не смутило, "кэнсэллинга" не произошло, ну и что, что люди сели. А вот пенис это да... отменяем!
Дзіўна мне
27.09.2025
фэйспалм, мне вось так сама незразумела, чаму гэтых актывістак не цікавіць праблема раскладання грошай і агентуры ў фондах, а толькі дыкпікі? Не бачаць нічога дрэннага ў агентурнай дзейнасці і крадзяжах? Самі неяк задзейнічаны ў падобных схемах, фінансавых махлярствах ці стукачызме і таму не хочуць чапляць такія тэмы? Таму ўчапіліся ў стрыжаковы дзікпік? Як бяспечную для сябе тэму?
Кринж
27.09.2025
фэйспалм, доказательства про связи девушки с КГБ есть? А то так все, кто работал на государство, КГБ получаются. Кстати, как там тесть леончика в администрации луки? Или это другое?
Че?
27.09.2025
фэйспалм, а из-за Мотолько сколько сели? Сотни, если не тысячи, по делу Гаюна проходят так-то! Но это ж другое, Мотолько можно… Кстати, он с ментами в 2017 году чуть ли не в десна целовался.
Бедняжка
27.09.2025
[Рэд. выдалена]
Тамаш
27.09.2025
Андрэй, кожны мае свае інтымныя тайны. Тваё асабістае жыццё - ТОЛЬКІ ТВАЁ! Ня трэба сябе параўноўваць з гаўном! Ты сапраўдны чалавек!
Верасень
27.09.2025
Вудра Вільсан: "Па-першае, я мужчына, па-дргугое - грамадзянін, і ў апошнюю чаргу - прэзідэнт". У Стрыжака наадварот. Таму крый Божа нас ад такіх грамадскіх дзеячаў.
Найперш не галасі!
27.09.2025
Верасень, вось калі будзе ў Беларусі прэзідэнтам абраны ўмоўны "вудровільсан", тады і параўнаеце грамадскіх дзеячаў. Шмат хто не зрабіўшы і долі таго, што зрабіў Стрыжак ўжо прыдбаў нервовых дыягназаў альбо кінуў пачатае. Дзе ўсе суддзі і маральфагі на белых канапах, а дзе Стрыжак.
Верасень
28.09.2025
Найперш не галасі! , то бок, калі ты нешта значнае зрабіў для грамадства - табе можна амаль усе, бо прынесеная карысць пераважыць. Есць у Беларусі такі палітык - ен лічыць, што ўратаваў краіну і цяпер пайшоў ва усе цяжкія - а што, мае права... А калі ў Беларусі няма свайго Вудра Вільсана - дык заткніся і радуйся таму што есць. Ды і сам ты хто? Зразумелая ваша логіка. Таму вы ад тых жа лукашыстаў і не адрозніваецеся нічым. У выпадку са Стрыжаком найперш важная маральнасць. Калі яе няма (а яе нама) - то ніякій кан`юнктурныя заслугі яе адсутнасці не кампенсуюць. Палітык, грамадскі дзеяч павінен быць высокамаральным чалавекам. Тое, што палітыка брудная справа і апраўдвае усе сродкі - важны толькі вынік, ужо чулі - самі ведаеце ад каго.
Invc
27.09.2025
Разумны памаўчыць.
я щас расплачусь
27.09.2025
Товарищи! Доколе мы будем молча взирать, как одна из самых уязвлённых и несправедливо заклеймённых групп человечества - рассыльщики дикпиков - подвергается ежедневной травле, общественному презрению и цифровой инквизиции? Вместо того чтобы признать в этих людях героев кибернетической эпохи, их приравнивают к преступникам. На них навешивают ярлыки, их выталкивают за пределы «цивилизованного общения». Но мы-то знаем: именно там, за гранью, рождаются революции!
.
27.09.2025
Шмат слоў. Меў бы яйцы (прабачце, што "на патрыярхальнай"), сказаў бы як ёсць: спадзяваўся, што камісія і дырэктарат прабачаць, не атрымалася, тады прыняў рашэнне самастойна.
Зараз яго пазіцыя двухсэнсоўная: скардзіцца на адсутнасць прававога падыходу, пры гэтым сам толькі што ігнараваў такі падыход, калі перайграў рашэнні камісіі і дырэктарату. На публіку паказвае вобраз ахвяры ў роспачы (вось гэтае інтэрв'ю), рэальна ж робіць вельмі прагматычныя пралічаныя крокі. І менавіта гэта выглядае крывадушна.
Тэкст не выклікае даверу. Выглядае, што працягвае сябе закопваць.
Тыпа моцны той, хто не ўмее выбачацца? Не, наадварот, ён слабак.
Filipp
27.09.2025
., Я ж не пра яго, перад кем Вы выбачаецесь? Хто вам забараніў выкарыстоўваць "патрыархальную"? Ці хто навучыў выбачацца за яе ўжыванне?
.
27.09.2025
Я выдатна зразумеў, пра каго. Вы прыхільнік пазіцыі, што сапраўдныя мужыкі не выбачаюцца, а ветлівасць увогуле для слабакоў. І лёгкую самаіронію ў тым "выбачанні" не счыталі.
Filipp
27.09.2025
., Гэта Вы вудамалі, што я прыхільнік такой пазіцыі, прычым з паветра. Ёсць сумневы на конт нашай патрыархальнай "самаіроніі", але хай будзе так.
.
27.09.2025
Вы менавіта прыхільнік, бо двойчы паўтарылі ("былі б яйцы, і выбачацца не прыйшлося").
Глядзіце, ёсць фраза "мець яйцы", якая прапануе ў некаторых сітуацыях не прыдумваць пустое, а казаць як ёсць. Яна супярэчлівая, бо такі прызыў універсальны, можа тычыцца і мужчын, і жанчын (з чым, мяркую, пагодзяцца ўсе). Але лепшай прымаўкі на той момант у галаву не прыйшло. Так ясна?
А яшчэ я, ў тым ліку гэтай фразай, падкрэсліваю супярэчлівасць яго пазіцыі, дзе ён спрабуе сумясціць "левыя" з "правымі" аргументамі. Калі ён, выступае "левымі" аргументамі, пра перажыванні ахвяр, то ў першую чаргу важныя перажыванні не ягоныя, а тых, каго ён пакрыўдзіў. Калі ж ён, з "правага"-"патрыярхальнага" боку кажа, што ўсе гэтыя перажыванні няважныя, то прагматычна самае важнае не ягоны лёс, а лёс фонду. І так, і гэтак маем і што супярэчыць сам сябе, і што галоўнае для яго толькі ён сам :(
Filipp
28.09.2025
., "Фантазёр, ты меня называла", я двойчы ВАС працытаваў)
Filipp
27.09.2025
"Цяпер, калі ты прызнаўся або калі ў дачыненні да цябе ёсць нейкія факты, — усё, ты мёртвы. То-бок цябе проста няма: цябе выключылі, цябе выкраслілі — ты больш не ўдзельнічаеш у тым, чым займаўся ўсё жыццё. І таму я лічу, што гэта [першае рашэнне] непрапарцыйнае, несправядлівае" Гэтая тая частка "дэмакратыі ", якую не трэба цягнуць у Новаю Беларусь, лепшае бярэм, дурное пакідаем.
Цырк
27.09.2025
Какой позор, даже сейчас не понимает. Его личная жинь и точка.
ДИН
27.09.2025
Ну что сказать. Прочитал. Нарцисс. Одни самооправдания. Типа без его персоны ничего и не было бы. И остаться на посту предложил "народ". Ничего не напоминает? Но мне интересно больше, за что он полгода будет жить, отказавшись от зарплаты? Судя по его предыдущим интервью, он "бесеребриник", видимо жить будет в офисе, а питаться крошками из кухни. В целом, интереснее провести финансовое расследование, сопоставить его доходы и расходы. Он явно не перерабатывал, если было время на массовую рассылку)
Барадзед
27.09.2025
Ты совершил самое ужасное политическое преступление. Ты изготовил и распространил дикпик. Тем самым ты поставил себя в один ряд с пьяницей и бесстыдным онанистом Диогеном.
гегель
27.09.2025
Барадзед, Диоген искал человека. Стрижака что ли?
Ww
27.09.2025
Стрыжак не хоча страціць грошы, уладу, сваю значнасць у публічнай прасторы, негледзячы нават на тое, што фонд можа перастаць выконваць сваю працу. Якога колеру зараз у яго пальцы?
Барадзед
27.09.2025
Ww, фуксия
Константин
27.09.2025
Всё, что происходит - это акт ненависти и зависти. Алёна Щербинская- Дубовик давно ненавидит Стрижака. Подружки показали ей фото, которое Стрижак отправил 2 года назад. Никто из этих девушек не мучался и не страдал, просто Щербинской выпал шанс поквитаться. Склоки, дрязги, скандалы - человеку комфортно в этом жить, так как была такой всегда - деревенская тетка, у которой много детей, всякие государственные ништяки, в т.ч. бесплатная квартира в Минске, и этого человека случайно заносит в оппозиционную тусовку.
Шумка
27.09.2025
Константин, Вы забыли про Харисову - та ещё штучка в этой шумихе...
Григорий
27.09.2025
Константин, в оппозиционной тусовке принято рассылать подобное? Вечерка, например, начинает совещание: "все получили разосланные мной материалы?"
Бур
27.09.2025
Перестаньте цковать человека! Большинству беларуского общества все равно на эти дикпики. Мало ли кто кому и когда высылал - таких случаев предостаточно и никто из этого не делает трагедию, а некоторым это ещё и нравится. Проблема пары экзальтированных феминисток. Это не та тема сейчас на которую должен быть акцентирован фокус беларуский общественности. Вы столько "внимания" Мотолько не уделили из-за, как минимум, его оплошности, в результате которой пострадало огромное количество людей в Беларуси и попало в тюрьмы.
Игорь Шпала
27.09.2025
Бур, А мне ещё и в ответ высылают девчонки 🤣 Я тоже не вижу в этом ни какой проблемы.
Кринж
27.09.2025
Бур, интересно, что Мотолько, посадивший кучу людей, ни капли не виноват, ушел себе в тень, его еще и хвалят, говорят, какой молодец. А из-за вышеупомянутой активистки-помощницы Стрижака гипотетически сели ну пара человек - и то еще доказать надо. А ее записали в кгбшницы. Ничего не смущает?
Николай Паровоз
27.09.2025
Игорь Шпала, если ли у вас коллекция от представительниц демократических сил? Куплю дорого
Игорь Шпала
27.09.2025
Николай Паровоз, как буду возвращаться в Беларусь, я на границе отдам вам бесплатно свой телефон со всеми фотографиями, включая деструктивные комментарии против действующей власти и подписки на экстремистские каналы. Ждите 🤣
Николай Паровоз
27.09.2025
Игорь Шпала, комментарии и подписки оставьте себе. Чувствую, что вы солгали из хвастовства и у вас в арсенале только стрижаковский
Игорь Шпала
27.09.2025
[Рэд. выдалена]
кропка.
27.09.2025
В этот раз приятно почитать комментарии. А то есть у беларусов одна не очень хорошая черта - всячески оправдывать и сочувствовать откровенным подонкам.
справа не ў беларусах
27.09.2025
кропка., мяркую, гэта праваславіе галаўнога мозга.
Рита
27.09.2025
[Рэд. выдалена]
Jorg
27.09.2025
То бок Стрыжак ужо настолькі стаў смярдзючым, что сыйшлі тры супрацоўніка і міжнародны фонд прыпыніў супрацу з фондам, а ён прагне надалей абдымацца ...Глыба, а не чалавек. Сапраўдная глыба...
Keks
27.09.2025
Он и уйти нормально не может Зачем столько возни вокруг него Пожали руку и досвидос И пусть в онлифанс светит чем может
Беларус
27.09.2025
Гэта 100% гэбня. Аніякага сумневу, што абраны шлях не праз суд, а менавіта апублічваньне праз нейкую фем-гістэрычку "хопіцьгвалціць" - гэта і ёсць уласна мэта. Бо менавіта такая форма "разбіральніцтва" прывядзе да публічнага раздьмуваньня і зьнішчэньня спадара Стрыжака ды, як вынік - крызісу ў кіраваньні ды развалу фонда дапамогі рэпрэсаваным. Бо ў прававым полі гэта было б немагчыма. Таму ўсе гэтыя ананімныя "пакрыўджаныя прынцэсы" ў суд і не звярталіся.
Спадару Стрыжаку - сіл і цярпеньня ўсё гэта вытрываць. Вы абсалютна маеце рацыю. Калі з кантэксту перапіскі фоткі былі дарэчны - аніякі гэта не харасмэнт, гэта шантаж і газлайтынг у ваш бок! Падавайце ў суд. У першую чаргу на гэтую фем-дурноту, што дапамагла заварыць усю кашу ў пабліку. Бо па-сутнасьці гэта апублічваньне асабістага жыцьця, маніпуляцыя, шантаж і дыскрэдытацыя. Кейс Пал Палыча вам у дапамогу. Падавайце ў суд на гэтых "ананімных няшчасных ахвяр". Хадайнічайце аб іхняй праверцы, як і фем-правакатаркі, ў літоўскі дэпартамент бяспекі. Бо гэта агентура з высокай верагоднасьцю: сапраўдныя ахвяры звычайна звяртаюцца ў паліцыю, а не да фем-фашыстак. Звярніцеся да кібераў - мо дапамогуць нешта знайсьці на ніх. Дзейнічайце. Абараняйце сябе.
Кекс
27.09.2025
Беларус, А если бы Вам на весь экран болта закинули? А в Ответ-терпения Вам))
Суайчыннік
27.09.2025
Я лічу што невялікі срок да 5 гадоў бы дапамог разабрацца яму з сабой .
Жора
27.09.2025
До кіламетровых апраўдальна-тлумачальных тэкстаў. Зброю ў рукі і ў полк Каліноўскага - толькі так падобныя ляпы загладжваюцца. І Матольку таксама.
Filipp
27.09.2025
Жора, Спадзяюсь ты ўжо даўно так зрабіў?
Уявіў, як гэта будзе
27.09.2025
[Рэд. выдалена]
Андрусь
27.09.2025
Я бы на его месте сказал,что член не мой и просто переслал порнографические материалы из интернета,а это уже не харисмент или че там еще придумают.
Pups
27.09.2025
не чытаў, але асуджаю
Андрусь
27.09.2025
Стрижак прислал просто член из интернета ,а не свой. Пусть теперь у обиженных женщинын спросят смотрели ли они хоть раз порно в интернете? Друзья иногда обмениваются порноматериалами.
Valadzimir
27.09.2025
Вось бы столькі на старонках "НН" абмяркоўвалі тутэйшую "нацыянальную ідэю"... Але ў белоруссов у прыярытэце іньшыя, больш актуальныя тэмы...
Такое длинное интервью
27.09.2025
А когда дочитаешь, то и читать не надо было. Достаточно заголовка.
Будзь мужным да канца
27.09.2025
Андрэй, ты зрабіў несумяшчальныя з тваёй працай у Байсоле ўчынкі. Будзь мужным - сыдзі. Гэта не кансэлінг, не сацыяльнае забойства ці самагубства, не несупасернае пакаранне. Гэта быў бы варты павагі маральны ўчынак. Ты не ведаеш як жыць без Байсола? Табе страшна змяняць жыццё? Не ведаеш, як зноў здабыць давер у грамадскай сферы ці як пачаць працаваць у іншай сферы? Дык так і пішы! Ніхто не хоча цябе знішчаць! І падтрымаем з радасцю. Нават залагацім на жыццё і псіхатэрапеўта, на твае новыя праекты ці нават бізнес. Але, калі ласка, сыдзі з Байсола. Пакінь мінулае ў мінулым і ідзі далей.
Тама́ш Грыб
27.09.2025
-- Дышит , дышит на морозе стража , Крикнуть бы , но голос как ничей , Палачам бывает тоже страшно , Пожалейте , люди , палачей ! Александр Галич , Плясовая
Губилев
27.09.2025
[Рэд. выдалена]
Хто тут палач?
27.09.2025
Тама́ш Грыб , а хто ў гэтым выпадку палач, на вашую думку?
Маруся
27.09.2025
Я ўспрымаю такія дзеянні чалавека, як псіхічны разлад асобы
Дэанталагічная этыка
27.09.2025
Ці жадаюць чальцы камісіі і абвінаваўцы Стрыжака каб тое пакаранне што яму навязваюць мела сілу агульнага закона?
Рэальна хочуць выкрэсліць чалавека з грамадства без ніякіх магчымасцеяў рэабілітацыі?
Калі вы думаеце што вы цнатлівая дзева і проста па прыродзе сваей не можаце зрабіць нешта дурное - віншую вас! Вы добра асвоілі догму патрыярхата - жанчыны і некаторыя іншыя не маюць парокаў. Сарказм, канечне. Але падумайце аб сувымернасці наказанняў. Грамадзянская супольнасць, мля.
Jorg
27.09.2025
Дэанталагічная этыка, Тут гаворка пра карыта, якое захісталася. А не пра гнабенне. Калі зрабіў учынак, калі ласка, адказнасць. Калі ёсць сумленне, проста сыйдзі і пачні новае жыццё. Не, чапляецца за карыта… Таму і рэакцыя грамадства адпаведная.
людям, которые без всякой брезгливости читали статью, озаглавленную "Я проста гаўно", можно рассылать дикпики без их согласия
Пеця
28.09.2025
прочтите до конца, ха! Ды гэта ж тэкст ад волечкі карач, гэта яна прыгрэла свету галузу ў вільне пасля ўкраіныі і нават асабіста запісала яе відэапаклёп на стрыжака. Відос дзіўным чынам паказалі па белТВ. Галуза працавала ў савбеліі больш за 3 гады, вось спасылка https://www.sb.by/author/1195114-svetlana-galuzo/
.
27.09.2025
Неабавязкова было гэта выносіць у загаловак, некалькі па-за межамі густу, незалежна ад таго, што гэта цытата. Не першы раз звяртаю ўвагу.
Дзік
28.09.2025
Усё інтэрв’ю прасякнутае няшчырасцю, намаганнямі выкруціцца і спробамі эмацыйнай маніпуляцыі. Непрыемнае ўражанне, ня стаў нават да канца чытаць. Стрыжак расчараваў канчаткова
Вася
28.09.2025
Я реально начинаю задумываться может Лукашенко и не такой уж и плохой после наблюдения всего того, что происходит с политической эмиграцией, какие статьи проталкивают на главном пробелорусском сайте ) самое забавное что это сообщение для редакции которая не пропустит этот коммент. И чем же вы отличаетесь от лукашистов ?
Стрижак: Я просто говно, я лежу на дне самой грязной канавы и оттуда пытаюсь что-то сказать в свою защиту
Гэта праўда, ці вы выдумляеце?
Пытанне не ў тым, зрабіў лі Стрыжак нешта благое, а ў тым, якую адказнасць мусіць несці, і ХТО будзе вызначаць якая вінная быць гэта адказнасць.
Мае лі права "Байсол" САМАСТОЙНА вырашаць, ці арганізацыя вінная кіравацца рашэннем фем-квір акрыву?
Калі было - гэта капец, трэба гнаць анучамі. Калі не - гэта прыватная справа.
А спадару трэ было б прылегчы ў псіхарню, прайсьці курс псіхатэрапіі, ды працягваць працаваць, дзе й працаваў.
Кстати, как там тесть леончика в администрации луки? Или это другое?
У Стрыжака наадварот. Таму крый Божа нас ад такіх грамадскіх дзеячаў.
Шмат хто не зрабіўшы і долі таго, што зрабіў Стрыжак ўжо прыдбаў нервовых дыягназаў альбо кінуў пачатае.
Дзе ўсе суддзі і маральфагі на белых канапах, а дзе Стрыжак.
Зразумелая ваша логіка. Таму вы ад тых жа лукашыстаў і не адрозніваецеся нічым.
У выпадку са Стрыжаком найперш важная маральнасць. Калі яе няма (а яе нама) - то ніякій кан`юнктурныя заслугі яе адсутнасці не кампенсуюць. Палітык, грамадскі дзеяч павінен быць высокамаральным чалавекам. Тое, што палітыка брудная справа і апраўдвае усе сродкі - важны толькі вынік, ужо чулі - самі ведаеце ад каго.
Вместо того чтобы признать в этих людях героев кибернетической эпохи, их приравнивают к преступникам. На них навешивают ярлыки, их выталкивают за пределы «цивилизованного общения». Но мы-то знаем: именно там, за гранью, рождаются революции!
Зараз яго пазіцыя двухсэнсоўная: скардзіцца на адсутнасць прававога падыходу, пры гэтым сам толькі што ігнараваў такі падыход, калі перайграў рашэнні камісіі і дырэктарату.
На публіку паказвае вобраз ахвяры ў роспачы (вось гэтае інтэрв'ю), рэальна ж робіць вельмі прагматычныя пралічаныя крокі.
І менавіта гэта выглядае крывадушна.
Тэкст не выклікае даверу. Выглядае, што працягвае сябе закопваць.
Былі б яйцы, і выбачацца не прыйшлося за сваю "патрыархальную" мову)
І лёгкую самаіронію ў тым "выбачанні" не счыталі.
Глядзіце, ёсць фраза "мець яйцы", якая прапануе ў некаторых сітуацыях не прыдумваць пустое, а казаць як ёсць. Яна супярэчлівая, бо такі прызыў універсальны, можа тычыцца і мужчын, і жанчын (з чым, мяркую, пагодзяцца ўсе). Але лепшай прымаўкі на той момант у галаву не прыйшло.
Так ясна?
А яшчэ я, ў тым ліку гэтай фразай, падкрэсліваю супярэчлівасць яго пазіцыі, дзе ён спрабуе сумясціць "левыя" з "правымі" аргументамі.
Калі ён, выступае "левымі" аргументамі, пра перажыванні ахвяр, то ў першую чаргу важныя перажыванні не ягоныя, а тых, каго ён пакрыўдзіў.
Калі ж ён, з "правага"-"патрыярхальнага" боку кажа, што ўсе гэтыя перажыванні няважныя, то прагматычна самае важнае не ягоны лёс, а лёс фонду.
І так, і гэтак маем і што супярэчыць сам сябе, і што галоўнае для яго толькі ён сам :(
Гэтая тая частка "дэмакратыі ", якую не трэба цягнуць у Новаю Беларусь, лепшае бярэм, дурное пакідаем.
Но мне интересно больше, за что он полгода будет жить, отказавшись от зарплаты? Судя по его предыдущим интервью, он "бесеребриник", видимо жить будет в офисе, а питаться крошками из кухни.
В целом, интереснее провести финансовое расследование, сопоставить его доходы и расходы. Он явно не перерабатывал, если было время на массовую рассылку)
Вечерка, например, начинает совещание: "все получили разосланные мной материалы?"
Спадару Стрыжаку - сіл і цярпеньня ўсё гэта вытрываць. Вы абсалютна маеце рацыю. Калі з кантэксту перапіскі фоткі былі дарэчны - аніякі гэта не харасмэнт, гэта шантаж і газлайтынг у ваш бок! Падавайце ў суд. У першую чаргу на гэтую фем-дурноту, што дапамагла заварыць усю кашу ў пабліку. Бо па-сутнасьці гэта апублічваньне асабістага жыцьця, маніпуляцыя, шантаж і дыскрэдытацыя. Кейс Пал Палыча вам у дапамогу. Падавайце ў суд на гэтых "ананімных няшчасных ахвяр". Хадайнічайце аб іхняй праверцы, як і фем-правакатаркі, ў літоўскі дэпартамент бяспекі. Бо гэта агентура з высокай верагоднасьцю: сапраўдныя ахвяры звычайна звяртаюцца ў паліцыю, а не да фем-фашыстак. Звярніцеся да кібераў - мо дапамогуць нешта знайсьці на ніх. Дзейнічайце. Абараняйце сябе.
Достаточно заголовка.
Крикнуть бы , но голос как ничей ,
Палачам бывает тоже страшно ,
Пожалейте , люди , палачей !
Александр Галич , Плясовая
Рэальна хочуць выкрэсліць чалавека з грамадства без ніякіх магчымасцеяў рэабілітацыі?
Калі вы думаеце што вы цнатлівая дзева і проста па прыродзе сваей не можаце зрабіць нешта дурное - віншую вас! Вы добра асвоілі догму патрыярхата - жанчыны і некаторыя іншыя не маюць парокаў. Сарказм, канечне.
Але падумайце аб сувымернасці наказанняў.
Грамадзянская супольнасць, мля.
Тут гаворка пра карыта, якое захісталася. А не пра гнабенне. Калі зрабіў учынак, калі ласка, адказнасць. Калі ёсць сумленне, проста сыйдзі і пачні новае жыццё. Не, чапляецца за карыта… Таму і рэакцыя грамадства адпаведная.
[Зрэдагавана]