Комментарии к статье

Крик души Жигаря о группе Ковалевского: Звучат заявления, что Лукашенко легитимный президент, хотя и не избран демократично

  • Трэба гуляць з Лукшэнакамі як гулялі з Тіто
    07.10.2025
    Польшча хоча, каб польскую мяжу перасталі штурмаваць нелегальныя мігранты.
    ок, як Лукашэнка іх спыніць, калі іх масква дасылае ? дзе ў РБ рэсурсы дзеля супраціву драпежнай імперыі ? , калі межы зачынены і Беларус над" татальнымі санкцыямі ", увесь гандаль з жахлівай , дэспатычнай афра- азіей . Трэба гуляць з Лукшэнакамі як гулялі з Тіто, тады не будзе мігрантаў на мяжы
  • 3
    07.10.2025
    Трэба гуляць з Лукшэнакамі як гулялі з Тіто, такое разуменьне, што идзе гульня у шахматы. З адной стараны дошки на сваим месцы и за сябе гуляе еуропа, а за беларускую старану гуляе абы хто, але усе сабе называюць беларусами.
  • Маскоўскія імперыялісты даўно мараць забіць усіх Лукашэнак
    08.10.2025
    Трэба гуляць з Лукшэнакамі як гулялі з Тіто, ПРА гэта амерыканцы даўно кажуць, Маскоўскія імперыялісты даўно мараць забіць усіх Лукашэнак і захапіць РБ(ВКЛ), алеж ім не утрымаць Беларусаў Ў РАБСТВЕ азіі , Ў НАС 97% падтрымка незалежнасці , калі яны рыпнуцца на нас будзе 99% падтрымцы незалежнасці
  • .
    08.10.2025
    Беларускія памежнікі і спецслужбоўцы, якімі кіруе Лукашэнка, праводзяць мігрантаў непасрэдна да мяжы. Яны і адказныя, а не Масква.
    Чарговы раз гэты аматар "хаўрусу з лукашэнкамі" і прыхільнік Дзяржынскага спрабуе абяліць і Лукашэнку, і нашчадкаў тэрарыстычнай справы Фелікса.
    Дадам і пра новае ў яго ці то правакатарскіх накідах, ці то гісторыі хваробы: расізм. "афра-азія" як нешта дрэннае. Для гэтай "белай косткі" ўсё насельніцтва двух кантынентаў: Азіі і Афрыкі - непаўнавартасныя людзі ніжэйшых рас.
  • Пакуль Беларусь на Маскоўскай мове , не якой дэмакратыі ў Беларусі быць не можа
    08.10.2025
    3, пры гэтым колькі з нас адвялі сваіх дзяцей ў Беларускія класы 8 % ? Пакуль Беларусь на Маскоўскай мове на Маскоўскіх - Азіяцкіх наратывах , не якой дэмакратыі ў Беларусі быць не можа. Сёння Беларусь можа існаваць толькі як Васалітэт. Tamu нам патрэбны нацыянальны кампраміс (тактычны хаўрус з лукашэнкамі) на захаванне незалежнай дзяржавы, і нам Літвінам трэба дапамагаць Украіне & змагацца супраць маскоўскага імперыялізму 7/24.
  • Я разумею, нашых калабарацыяністаў якія мараць пра маскоўскія пенсіі
    07.10.2025
    Кітай вяртае сябе ўсходняю Сібір, і 96% Беларусаў за Незалежнасць, гэта афіцыйная статыстыка , яе не цяжка знайсці на БТ і на старонцы БНФ. Я разумею, нашых калабарацыяністаў якія мараць пра маскоўскія пенсіі, балі і французскія булкі , ваш імперскі цягнік ужо далёка за хмарамі імперскіх мар , пра гэта вам нават Лукашэнка кажа. Прыміце РБ (ВКЛ) ў свае сэрца , наша дзяржава (С. Лукашэнка не на доўга з намі) на стагоддзі
  • путіна плян па ізаляцыі і акупацыі Беларусі праваліўся!
    07.10.2025
    Я разумею, нашых калабарацыяністаў якія мараць пра маскоўскія пенсіі, +1, пушкіна -путіна плян па ізаляцыі і акупацыі Беларусі праваліўся! Цалкам Падтрымліваю візіт прадстаўнікоў ЗША ў Беларусь з мэтай адарваць Беларусь ад драпежнай імперыі
  • Прошьян
    08.10.2025
    Я разумею, нашых калабарацыяністаў якія мараць пра маскоўскія пенсіі, … вяртае сябе …. Ты хоть мову свою выучи, а потом может и думать попробуй…
  • Этыкет
    08.10.2025
    Прошьян, моўныя заўвагі прынята рабіць на той мове, якую ты выпраўляеш. Перапішы свой камент па-беларуску, каб не выглядаць неадукаваным расейскім хамлом. Дзякуй за ўвагу, усяго найлепшага.
  • Лёлік Ватрушкін
    07.10.2025
    Ну, нягледзячы на прафесійнае мінулае, Жыгару ўдаецца максімальна трапна апісаць усё гэтае "прымірэнчае" паскудства.
  • Беларус
    07.10.2025
    Дык куды там, спадар Жыгар! Нельга прызнаваць легітымнасьць хунты, ды лічаць дыктатара і ейных халуёў - "афіцыйным Менскам", карнікаў ды катаў - "беларускімі сілавікамі", а рэпрэсіўнае заканадаўства - "нацыянальным". Л - логіка. Ад гэтага шкоды, мякка кажучы, па круцей будзе, чым ад нейкага там Кавалеўскага. Таму гарыце ўсе ў пекле, чэрці! - вось такое сьціплае меркаваньне на конт усяго гэтага.

    [Зрэдагавана]
  • барадзед
    07.10.2025
    ну краўцоў даўно зразумела што русня, ад кавалеўскага не чакаў
  • АН-46
    08.10.2025
    барадзед, Кавалеўскі, гэта той, у каго маці бізнесвумэн на ўсю русю? Якраз такі чакаў. Хто табе ў СССРыі дасць зрабіць бізнес без "даху"?
  • БЕРАСЦЬ
    07.10.2025
    Я слаба разбіраюся ў хітраспляценнях вашых апазіцыйных раскладаў, але цвёрда ведаю: пакуль у нас у краіне працягваюцца рэпрэсій, санкцый здымаць нельга. І пакуль Расія не разгромленая і не спынілася, санкцый здымаць нельга.
  • Прапануеце ануляваць здзелку па палітвязнях?
    08.10.2025
    БЕРАСЦЬ, то бок трэба вярнуць назад санкцыі на Белавія, якія ЗША прыпынілі ўзамен на вызваленне 52 палітвязняў?
    А палітвязняў куды? Назад вярнуць? Адмяняем здзелку?
    Ці палітвязняў пакінем у Літве, а санкцыі на Белавія вернем, то бок парушым здзелку, пасля чаго больш нікога Лукашэнка не адпусціць па гэтай схеме. Усім астатнім 1300 палітвязням далей сядзець?
  • пішы на імперскай мове, Беларусь ты не любіш
    08.10.2025
    БЕРАСЦЬ, ў вас пра маскоўцаў - за "татальныя санкцыі" падтрымка ў РБ : 3-10 % , пішы на імперскай мове, Беларусь ты не любіш. Ты упіхваеш еўрапейскую краіну (памерам з Швецыю) якая цябе не належыць, ў азіяцкую імперыю пыха...
  • Ох
    07.10.2025
    Тот случай, когда так многое хочется написать про сего широколицего представителя белорусской милиции, но... 3 раза начинал, искал самые мягкие эпитеты... Нет, не выйдет, увы. Ничего не пройдет модерацию.
  • хххх
    07.10.2025
    [Рэд. выдалена]

    [Зрэдагавана]
  • Змагар
    07.10.2025
    Гэта па-за межамі дабра і зла. І вось гэтую лухту "кааператыў радзіма" ссыць у вушы заходнім партнёрам? Чаму яны не едуць на радзіму да легітымнага лукашэнкі? Чаму не пішуць пісьма да азаронка са шведам?
  • Запісу выступаў няма
    08.10.2025
    Змагар, мы не ведаем, хто і каму там што ў вушы с..., бо нікога з нас там не было, а запісаў не вялося.
    Можам толькі прааналізаваць пазіцыю самога Жыгара, якую ён сам тут выклаў:
    "Беларусь - агрэсар, санкцыі здымаць нельга, я за Офіс".
  • Румын
    07.10.2025
    Лічу, што Жыгар мае рацыю
  • Ну
    07.10.2025
    Спадар Кавалеўскі энд Ко ідуць у... Куды падалей.
  • Ваш кэп
    07.10.2025
    На мой погляд, у іх сістэме каардынат усё надзвычай проста і лагічна: не чапай улады, не замахваўся на ўладу, не заўважай карупцыі, вінаватымі рабі «дрэнных выканаўцаў на месцах» — і будзе табе стабільнасць.

    Чым яны адрознiваюцца ад ябацькаў?
  • Запісу выступаў няма
    08.10.2025
    Ваш кэп, гэта асабістая інтэрпрэтацыя Жыгара. Запісу выступаў няма. Каб мы маглі паслухаць і аб'ектыўна ацаніць пазіцыю кожнага з бакоў. А рабіць высновы толькі з пераказаў чыісці словаў гэта ўзровень "адна бабка сказала".
  • Filipp
    07.10.2025
    Шчыра кажучы, не разумею да чаго хоча прыйсці Жыгар? Як ён бача пазітыўны вынік яго палітыкі?
    Вось Кавалеўскі хоча паўтарыць мінулае, калі Лука выпускаў палітычных і была мажлівасць росту грамадскага сектару ( не ўпэўнен, што гэта магчыма цяпер, але мета зразумела), а якая мэта ў Жыгара?
  • Ох
    08.10.2025
    Filipp, чтоб все передохли в этой Беларуси, вот и вся мэта. Он не особо и скрывает.
  • Саламон
    08.10.2025
    Filipp, наадварот, менавіта стратегия Жыгара зразумелая - не даваць рэжыму зарабляць на вайне, забойстве ўкраінцаў і беларускіх дабраахвотнікаў, а таксама і на абыходзе санкцый. А таксама дапамагаць Крамлю пры дапамозе Лукашэнкі атрымліваць больш рэсурсаў для вайны. Усё гэта ўскладняе становішча Лукашэнкі, павялічвае незадаволенасць як нізоў, так і вертыкалі, вымушае патрабаваць больш грошаў ад Крамля, у якога і так з імі даволі цяжкац. Фактычна, Жыгар працуе на тое, каб мордар быў паслаблены і разбураны, што справакавала б змены і ў крамлёўскіх вакальных дзяржавах. І мы ўжо бачым, як Лукашэнка спрабуе знайсці новага гаспадара ў Пекіне, але расейскі буфер робіць гэта немагчымым, і як ен ужо скардзіцца, маўляў мы з Пуціным меркавалі, як выжыць.
    А што Кавалеўскі і кампанія? Яны спадзяюцца на касметычную палітычную лібералізацыю шляхам звыклага залагоджвання дыктатара, але іхныя спадзевы не ўлічваюць галоўнага фактара - вайны, якую два рэжыма вядуць ужо ня толькі супраць Украіны, але ўжо і супраць Еўропы і якая намёртва іх счапіла. І якая даб'е абодзьва рэжыма.
  • Ваш кэп
    08.10.2025
    Filipp, Калi гэта не магчыма цяпер, навошта прапаноўваць? Лукашэнка атрымае ўсё, што хацеў, и ничога не зробiць, мабыць, дэпартуе закладнiкаў. Навошта Кавалеўскаму змагацца, каб так было? А так i будзе.
  • Пытанне
    08.10.2025
    Саламон, якім чынам не даваць рэжыму зарабляць на вайне, калі ў выніку эканамічных санкцый беларускія прадпрыемствы страцілі заходнія рынкі і вымушаныя былі цалкам пераарыентавацца на заказы з РФ?
    А РФ зараз патрэбныя менавіта ваенныя заказы.
  • Пытанне
    08.10.2025
    Саламон, "вымушае патрабаваць больш грошаў ад Крамля" робіць Лукашэнку яшчэ больш залежным ад Крамля.
  • Пытанне
    08.10.2025
    Якім чынам "Жыгар працуе на тое, каб мордар быў паслаблены і разбураны"? Патлумачце механізм.
  • Пытанне
    08.10.2025
    "Лукашэнка спрабуе знайсці новага гаспадара ў Пекіне, але расейскі буфер робіць гэта немагчымым, і як ен ужо скардзіцца, маўляў мы з Пуціным меркавалі, як выжыць".
    Доказ таго, што Лукашэнку збліжаюць з Пуціным. А трэба адрываць Лукашэнку ад Расеі.
  • Пытанне
    08.10.2025
    Саламон, "А што Кавалеўскі і кампанія?" Дзе пачытаць меркаванне "Кавалеўскага і кампаніі?"
  • Filipp
    08.10.2025
    Саламон, А лі больш каротка, то яго мэта якая? Вось ён працягвае сваю палітыку і гэта прывядзе да чаго?
  • Саламон
    08.10.2025
    Пытанне , ён залежны ад Крамля ўвесь 30-гадовы час свайго панавання, бо адзіны шлях скасаваць тую залежнасць - даць свабоду прыватнаму бізнэсу і спрыяць з'яўленню матэрыяльна незалежнага ад дзяржавы масавага сярэдняга класа, на што дыктатура ніколі не хацела ісці, бо галоўны інструмент яе утрымання - захаванне татальнай матэрыяльнай залежнасці кожнага ад улады і праз гэта - захаванне палітычнай інфантыльнасці ў грамадцтве.
    Прамые субсідыі з захаду заўсёды былі на парадак ніжэйшыя за крамлёўскія. Захад у палітыцы "шматвектарнасці" заўсёды разглядаўся ў якасці рынка для продажу па сусветных коштах за мінусам невялікай зніжкі прымітыўных рэсурсаёмістых тавараў, вырабленых з палітычна субсідуемай расейскай сыравіны. Зразумела, што шалены прыбытак ад гэтага часткова прысабечывала сям'я, а часткова ён ішоў на фінансаванне вялічэзнай колькасці сілавікоў і на залагоджванне электрата, якому забяспечаваўся вельмі сціплы дабрабыт.
    Таксама стасункі з захадам забяспечывалі сям'і кантрабанднае акно для далейшага реэкспарту в Расею. І канешне ж былі добрым інструментам для шантажавання Крамлю: маўляў не будзеш даваць колькі патрабую - нібыта уйду на захад.
    Таму ня варта пужаць тым, што дзясяцігоддзямі адбываецца менавіта праз віну рэжыма.
  • Саламон
    08.10.2025
    Пытанне , механізм наступны. Ціск паслабляе абодзьва рэжыма, бо ва ўмовах вайны скарочвае іхную рэсурсную базу і робіць хацелкі Лукашэнкі (12-15 мільярдаў даляраў штогож) непад'ёмнымі для Крамля. Гэта будзе пагаршаць становішча усіх пластоў грамадства, пачынаючы с традыцыйна апалітычных рэгіёнаў. Калі разуменне бесперспектыўнасці падобнага шляху дойдзе да ўсіх - большасці наменклатуры, большасці сілавікоў і большасці электарата - гэта і створыць рэвалюцыйную сітуацыю. На шчасце - беларуская палітычная эміграцыя 2020 года застаецца актыўнай, і яна натхняе пратэсныя настроі ўнутры. А чорныя лебедзі ўжо ляцяць у саюзную дзяржаву стосамі, таму і з'яўленне новых трыгераў кшталту ковіда ў 2020 непазбежнае.
  • Filipp
    08.10.2025
    Ваш кэп, Так я не ўпэўнены што палітыка Кавалеўскага спрацуе, але ж зразумела якая мэта. А спрацуе, ці не пакажа час.
    На мой погляд да сканчанне вайны лібералізацыі не будзе.
  • Kot
    07.10.2025
    [Рэд. выдалена]

    [Зрэдагавана]
  • Kot
    07.10.2025
    [Рэд. выдалена]

    [Зрэдагавана]
  • Журналісцкая этыка
    08.10.2025
    У сур'ёзных адказных смі прынята даваць слова абодвум бакам. Дзе меркаванне другога боку?
  • Фарш не удастся прокрутить назад
    08.10.2025
    Азербайджан - это как раз та приманка, с которой носятся отбеливатели. Он у них в качестве морковки для сомневающихся. При Лукашенко и живом Путине никакой "азербайджанский путь" в белорусской внешней политике в принципе невозможен. Даже с точки зрения уровня насилия в стране об этом можно забыть. Маховик репрессий будет только усиливаться.
  • Пытанне
    08.10.2025
    Фарш не удастся прокрутить назад, гэта пра што ўвогуле? У тэксце артыкула такога няма.
  • Беларус
    08.10.2025
    [Рэд. выдалена]
  • абмяркоўвайце!
    08.10.2025
    Буду абмяркоўваць, калі прачытаю пазіцыю абодвух бакоў з першых вуснаў.
  • Чытач
    08.10.2025
    Не бачу ўнізе артыкула абзац: "мы звярнуліся па каментар да кааліцыі (Іван Краўцоў, Валер Кавалеўскі, Настасся Касцюгова, Таццяна Хоміч і іншыя)".
  • Розная зацікаўленасць бакоў
    08.10.2025
    Паглядзім на склад кааліцыі (Іван Краўцоў, Валер Кавалеўскі, Настасся Касцюгова, Таццяна Хоміч і іншыя).
    Бачна, што яны асабіста зацікаўленыя ў вызваленні палітвязняў: Краўцоў свайго лідара Бабарыкі, Касцюгова - сваёй маці, Хоміч сваёй сястры Калеснікавай і гэтак далей.
    А ў Жыгара ніхто не сядзіць. Што яму, міліцыянеру, тыя палітвязні, ну пасядзяць яшчэ, пакуль рэжым не рухне пад санкцыямі.
  • Ваш кэп
    08.10.2025
    Розная зацікаўленасць бакоў, Тобок, вы хочаце сказаць, што рэжым iмi манiпулюе ды выкарыстоўвае шантаж? У Латушкi таксама родзiч у закладнiках. Ён па-iншаму сябе паводзiць. У Цiханоўскай муж быў за кратами.
  • colombo
    08.10.2025
    Розная зацікаўленасць бакоў,
    А почему Ковалевского пропустил? Ему тоже нужно маму из "Единой России" освобождать.
  • Vad
    08.10.2025
    С чем то я с Жигарем согласен, с чем то нет. С тем что нужно бездумно вводить санкции, которые бьют только по народу, я не согласен. С тем что РБ участвует в войне по его мнению я тоже не согласен. Не участвует, и это вообще не наша проблема по большому счету. Беларусь - это просто заложница ситуации, которая оказалась зажата между двумя противоборствующими сторонами.
    То что не нужно Лукашенко признавать легитимным я согласен. Если его признать и простить ему все, после всего того что он утворил в 2020, то зачем вообще тогда такая страна? Ну то есть это значит согласиться с рабским статусом. Я не понимаю что хорошего в этом видят Кравцов и компания, соглашаясь жить в такой стране. Лучше уже за границей, чем так.
  • Меркаванне
    08.10.2025
    Vad, наконт удзелу ў вайне. Беларусь збівае расейскія дроны, перадае разведдадзеныя па расейскіх дронах Польшчы. Хіба можна казаць, як Жыгар кажа, што Беларусь суагрэсар і цалкам на баку Расеі? Не. Я лічу, што ваша пазіцыя больш рэалістычная: што Беларусь спрабуе зрабіць усё, каб не ўцягвацца ў вайну.
  • Вочы павылазілі?
    08.10.2025
    Меркаванне , азаронкау́ сябар, у цябе вочы павылазілі, ці кагнітыу́ны дысананс?...
    З Беларусі ішлі танкавыя калоны на Кіеу́, начАльнік пагранічнага камітэту алканау́т Пау́лоу́скі у́пэу́нівау́ Украіну, што з Беларусі уварвання не будзе.
    Афрыканскіх мігрантау́ хто ахоу́вае на мяжы? Пагранцы, якім будзе пекла у́ новый Беларусі!
    Беларусь - сау́дзельніца!
  • Маніпулятару
    08.10.2025
    Вочы павылазілі?, азаронкау́ сябар па ходу гэта ты, калі лічыш расейскія танкавыя калоны, якія ішлі на Кіеў, "беларускімі".
    А начальнікампагранічнага камітэту Паўлоўскага відавочна Крэмль не пытаўся, што яму, Крамлю, рабіць.
  • Маніпулятару
    08.10.2025
    Вочы павылазілі?, а што наконт рэйкавых партызанаў, якія спынялі расейскія акупацыйныя цягнікі, што наконт тысяч беларусаў, якія перадавалі Украіне звесткі пра перамяшчэнні акупантаў па тэрыторыі Беларусі? Што наконт тысяч беларусаў, якія выехалі ва Украіну, каб абараняць яе са зброяй у руках ад расейскіх захопнікаў? Што наконт беларускіх вайскоўцаў, якія адмовіліся ўдзельнічаць у баявых дзеяннях і не перасяклі мяжу з Украінай?
    Усіх іх у "агрэсары" запішаш?
  • .
    08.10.2025
    Па большасці слушна.
    Разумею і падтрымліваю працу BELPOL па выяўленню прадпрыемстваў РБ, якія дапамагаюць Расеі ў вайне, і па санкцыях супраць іх.
    Гэта важная праца. Калі зачыняць вочы, сам факт калабарацыі нікуды не знікне. І трэба аддзяляць беларусаў, якія супраць вайны, ад лукашэнкаўскай сістэмы, якая за вайну і сама туды лезе, сама ў гэтым вінаватая (ніхто яе не "падпіхвае" з Еўропы).

    Не разумею, што кажуць Краўцоў і Кавалеўскі. Часам гэта крытыка іншых апазіцыянераў, часам нейкая вада (па сутнасці я каментаваў тут некалькі артыкулаў з іх прамовамі). Не ясна, якія іх мэты, пазітыўная праграма.
    Большасць іх аргументаў у артыкуле пералічаны. Згодны, што яны слабыя або маніпулятыўныя.

    Адзінае, лепш сцвярджаць такія рэчы з цытатамі і крыніцамі. Хто з "кааліцыі" казаў "ў міграцыйным крызісе вінаватыя Польшча і Літва"? Дагэтуль заўважыў такое (пра Польшчу і Еўропу) двойчы толькі ў Пазняка. Нехта яшчэ?
    (Так, у спісе "кааліцыі" не хапае і Пазняка, які пра галоўнае - Лукашэнку і санкцыі - мае такія ж меркаванні. Зянонаўцы з "чатам рэфарматараў" адзіным фронтам).

    І "працэдурнае":
    1. Калі ў артыкуле пра допіс Жыгара ў ФБ, то не хапае спасылкі на той допіс (не першы раз праблема).
    2. Не падабаецца "блатны" слэнг "рэзка накаціў на" (а раней было "прынялі за наркотыкі", памятаеце?)
    3. Правільна было б даць голас абодвум бакам. Каб тыя, пра каго размова, адразу пракаментавалі б. (Аналагічна было, калі Стрыжак "накаціў на" Базар за асабістыя даныя, але яе каментарыя не было. А вось Суліма vs Карпаў пра Мінск - выдатна, збалансавана.)
  • Ідэя
    08.10.2025
    Дык хай Белпол папрацуе над тым, каб уся гэтая хеўра трапіла пад санкцыі Украіны. Спачатку ў "Міратворац", а потым пад санкцыі. Ім там самае месца.
  • Nk
    08.10.2025
    Ох, какой же ядреный популизм.

    Замечу, о позиции Ковалевского мы знаем только со слов Жигара и этот дешёвый популистский прием: "Вот они там такие-сякие, они - гвардейцы луки, а я - Д'Артаньян, я за все хорошее против всего плохого."

    Тут даже не важен контекст и содержание.
    Тут гораздо интереснее как Жигар "ведет дискуссию". Что на Еврорадио, что в соцсетях.
    По сути это такой "правильный пропагандист", который говорит верные и популярные тезисы, работая на нужный электорат без критического мышления.
    И все сразу - "Ковалевский - плохой, вот Жигар правильные вещи говорит".
    И только пара человек тут задалась вопросом: "А что же на самом деле говорит Ковалевский и какая его позиция?" И это несложно найти в СМИ, немного владея парой европейских языков. И что получается, когда изучаем обе позиции? Что этот персонаж просто переврал и сгустил краски, чтобы топорно противопоставить свою дартаньянистость.

    И пусть мне позиция Жигара ближе, чем позиция Ковалевского, но метод ведения дискуссии - лютый позор. Стыдно за таких деятелей.

    Чем вданном случае местные комментаторы без критического мышления отличаются от слушателей БТ, я искренне не понимаю.
    Им навешали лапшу на уши, без какой-то дискуссии, со слов одного персонажа, а толпа уже гудит: "Жигара - в лидеры, Ковалевского - долой".
    Грустно это наблюдать.
  • Матвейчик
    08.10.2025
    Nk, Жигаря во Франции даже не было. там был его подельник - Купрейчик, но он засунул язык...
  • Хлопал в ладоши, размахивал руками.
    08.10.2025
    Nk, так Жыгар жа былы лукашэнкаўскі міліцыянер. А лукашэнкаўскія міліцыянеры як прывыклі працаваць? У пратакол усё запісваецца са словаў міліцыянера. А другі бок павінен толькі падпісаць. Ніхто ў другога бока не пытаецца, што насамрэч было.
    Так і тут. Мы ўсе павінны падпісацца пад тым, што прадыктаваў Жыгар.
  • Імя
    08.10.2025
    Сэнс прыдушваць дзяржаву Беларусь быў бы, калі б Лукашэнка існаваў сам па сабе, а народ меў бы нейкую суб'ектнасць. Але ж, сённяшняя "РБ" нажаль ёсць часткай вялікшай групоўкі пад назвай русскій мір, а русскамірны народзец сябе не ўсведамляе і ні на якую асэнсаваную грамадзкую працу ці самаахвярнасць ня здольны, хаця б таму, што не мае трывалага грунту для аб'яднання у выглядзе агульнай культуры, мовы, рэлігіі, нацыянальнага інтарэсу і г.д.

    Таму на гэтым этапе паглынанне Расеяй - гэта справа часу, і сабаціраваць яго сёння (дзеля ўласнай карысці) можа толькі вярхоўны мафіёзі. Вось з гэтага трэба сыходзіць. Варыянтаў "перамагчы" няма, бо самога суб'екту "перамогі" ўсё яшчэ няма. Дакладней, "пераможцам" у русском міре лічыцца той, хто пабудаваў найбольш трывалы гулаг для падначаленага насельніцтва.

    Падарыць волю людзям, што да яе асабліва не імкнуцца, можа толькі нейкая сіла звонку, але, нажаль, ніхто не прыйдзе выцягваць з русского міра тутэйшы народзец, які нават не ўсведамляе патрэбы стаць нармальнай нацыяй.
  • policycom
    08.10.2025
    Читаю комментарии и возникае интересный момент: почему никто не задается вопросом "а что после?" и, что немаловажно, "кто после?". Такое ощущение, что все смрирлись с разработанными никем не избиравшимися министрами кабинета Латушко (понятно же, что не Офис играет первую скрипку) органическими законами и кандидатурами из уже сформированной (опять же никем законно не избранной) вертикали. А кто с ней не согласен, тот сразу агент ГБ. Кстати, тот же проект конституции весьма интересный докумен, а уж Стратегия перехода власти так и вообще читается как помесь фантастики (экономическая часть) со страшилкой. По принципу "как нам устроить новую диктатуру, замаскированную под демократию и распилить заготовленные евросоюзом три миллиарда евро".

    Как правильно сказали, напечатано мнение одной стороны. Что же получается, кто громче кричит, тот и прав?

    Лично я подожду что будут говорить на всю эту тему вышедшие из тюрем политзаключенные, среди которых есть действительно авторитетные политики. Полагаю, что тому же Федыничу с его опытом борьбы (и он вроде же юрист, так?) тоже есть очень даже что сказать.

    И подожду бежать вслед за АПК и Со с криками "ура". Хотя бы потому что нормальный диалог они уже давно не ведут и документы их, выложенные как проекты для всеобщего обсуждения, как бы de-factoобсуждению не подлежат.

    А что до того кто там агент, то, перефразируя Гайдая "после революции милиция разберется кто там агент"
  • Крик туши
    08.10.2025
    Жигарь не прав. аргумент - переданная информация от Купрейчика, который находился в Париже, неправильно истолкована им самим. "испорченный телефон". Нарочно ли это сделал Купрейчик или нет, Жигарь не стал разбираться а выпалил пост.
  • Вот это поворот!
    08.10.2025
    Крик туши, обана. Так Жигаря там вообще не было??? Тогда что мы тут вообще тогда обсуждаем?

 

Заўвага:

 

 

 

 

Закрыць Паведаміць