Комментарии к статье

«У нас есть план, как стать следующей Финляндией Восточной Европы». Сергей Тихановский выступил в Европарламенте

  • Беларус
    22.10.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Лёлік з-пад Лімасола
    22.10.2025
    і хай пылаюць дупы ў лукаботаў!)))
  • Офисный планктон
    22.10.2025
    Лёлік з-пад Лімасола, в чём разница между взглядами Кравцова и Сергея?
  • Filipp
    22.10.2025
    Лёлік з-пад Лімасола, Тут у каментарах ужо пылае, прыбеглі "мачыць" Ціханоўскага.
  • Все на Рашку работаешь?В офисе на рюзьком трындишь?
    24.10.2025
    Лёлік з-пад Лімасола, Патриот ойтишный
  • Потерять 11% территории и пол страны бегунками?
    24.10.2025
    Да, Сережа?
  • Гыы, боты, лукаботы, гэбня, мянты, гыыы
    24.10.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Будапешт-56
    22.10.2025
    Filipp, почему сторонники Трампа и русского мира, это всегда одни и те же люди?
  • Filipp
    22.10.2025
    Будапешт-56, А хто у нас старонкі рускага міра?
  • X-ray
    22.10.2025
    Будапешт-56, Подавляющее большинство сторонников Трампа ничего не знают о руском мире.
  • Дух пушчы
    22.10.2025
    Трындзець не мяшкі варочаць!
  • %
    22.10.2025
    Распавядзі пра план, блогер
  • Джэк Блэк
    22.10.2025
    %, Планы б’юць ключом. Назіраем за чарговым "сяргеевым ударам". Дарэчы, каму ў офісе прыйшла ідэя пачаць ляпіць палітыка з Ціханоўскага- комерса? Відаць, ня вельмі там з ідэямі...
  • Tut
    22.10.2025
    Спадабалася прамова
  • ПуciПiк
    22.10.2025
    усе слушна
  • Юха Салло
    22.10.2025
    Мы падобны на Фінляндыю толькі тым, што Расея адабрала ў іх і у нас, частку зямлі. Але фіны змагаліся за сваю зямлю, а вось белоруссы нават ухвалілі захоп сваёй дзяржавы.
    Ды й дарэчы. Нават не магчыма ўявіць,каб нейкі фін размаўляў бы па-расейску і называўся бы патрыётам Фінляндыі.
  • ФССР
    22.10.2025
    Юха Салло, начале Фінляндыі напачатку 20-га стагоддзя стаў патрыёт і дасведчаны вайсковец Манэргейм. Быў бы там аналаг лукі, то сталі бы Фінскай Савецкай Сацыялістычнай Рэспублікай. Беларусам яшчэ многа трэба зрабіць для выпраўлення памылкі 1994-га.
  • васька харашы
    22.10.2025
    Юха Салло, беларусы гэта тыя карэлы што засталися на рассейская тэрыторыи.
    Бо кали беларусы назвалися беларусами - яны одмовилися ад ВКЛ и РП и стали новым сялянским этнасам без гисторыи яки вызвалили руския маскоуския цары ад справдвечнага циску чужынцау... А Тиханоуски НЕ мае шансау стаць прыэзидэнтам. Асаблива на нармальных выбарах. А кали ж, гипатэтычна, стане - будзе горш чым лука.
  • Базыль
    22.10.2025
    васька харашы, беларусы не карэлы,а фіны якія сталі русскімі.
  • Базыль
    22.10.2025
    васька харашы, беларусы не карэлы,а фіны якія сталі русскімі.
  • 12345
    23.10.2025
    васька харашы,
    Зусім з вамі згодзен!!!
    Белорусс гэта той, хто адмовіўся ад гісторыі, веры, мовы.
  • ::
    22.10.2025
    Вельмi гарны выступ.
  • Интересно
    22.10.2025
    Он в курсе, что Финляндия вступила в ЕС и НАТО?
  • Забавно
    22.10.2025
    Интересно, минусуют люди, которые не в курсе, что Финляндия вступила в ЕС и НАТО?
  • Беларус
    22.10.2025
    Фінны прамаўляюць на фінскай мове, а Сяргей на якой мове прамаўляў, на расейскай? Таму каб рэалізаваць свой план і стаць наступнай Фінляндыяй Усходняй Еўропы, трэба спачатку зрабіць першы крок - пачаць любіць сваё, пачаць размаўляць на сваёй нацыянальнай мове як тое робяць фінны, а не размаўляць языком крамлёўскай імперыі!
  • тут усе супраць імперскай мовы, кожны тут ведае што мова пушкінa, муравёва нясе суседзям
    22.10.2025
    Беларус,

    "Фінны прамаўляюць на фінскай мове, а Сяргей на якой мове прамаўляў, на расейскай? Таму каб рэалізаваць свой план і стаць наступнай Фінляндыяй Усходняй Еўропы, трэба спачатку зрабіць першы крок - пачаць любіць сваё, пачаць размаўляць на сваёй нацыянальнай мове як тое робяць фінны, а не размаўляць языком крамлёўскай імперыі! "

    Тут 2 дзяржаўныя мовы, пры гэтым тут усе супраць маскоўскай імперскай мовы, кожны тут ведае што мова пушкін, дугіна, цоя, муравёва нясе суседзям .

    Пішу з Фінляндыі.
  • -1
    22.10.2025
    Беларус, hliadzi tut. Suarhei pramauliau pa anhelsku: https://m.youtube.com/watch?v=e7SvpjgKC84
  • Імя
    22.10.2025
    +9M. Падобна, яны з Бабаріко ніколі й не былі ў той Фінляндыі.

    У фінаў - мацнейшая нацыянальная ідэнтычнасць і культура, пра якую яны дбаюць. Народ нібы адна вялікая сям'я. А большасць сінепашпартных недарэкаў жыве падключанай да маскоўскага тэлевізара/інтарнэта, бо ўжо мова праграмуе на гэта.
  • Недапісанае
    22.10.2025
    тут усе супраць імперскай мовы, кожны тут ведае што мова пушкінa, муравёва нясе суседзям,

    дзве дзяржаўныя, але тую шведскую толькі да 3 класа фіны вывучаюць ды і так ёй не карыстаюцца як фінскія шведы, якіх каля 5%.

    Не кажучы пра тое, што ж самі напэўна ведаеце, што рэгулярна ўзнікаюць дыскусіі пра непатрэбнасць шведскай у школах для фінаў.
  • Імя
    22.10.2025
    -1, але ж мы добра ведаем, з якой мовы Света гэта перакладала: « Беларусь — прыгожая нацыя з моцнымі заходнееўрапейскімі каштоўнасцямі».

    Па-беларуску гэткай лухты не прыдумаеш. Гэта нейкая палітруччына.
  • Антон
    22.10.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Е
    22.10.2025
    Імя, Сначала победить это колхозно чекистское б..ство , через обучение детей в школе - праз адно , два пакаленнi будзем размауляць на мове . Мова знiшчалася не адзiн год , i адрадзiць хутка не мажлiва . Жыве Беларусь !
  • Імя
    22.10.2025
    Е, так не бывае. Без нацыі вызваленне немажлівае. А нацыі не нараджаюцца без нацыянальнай ідэнтычнасці. Нацыянальная культура (раней - рэлігія) ёсць базай гэтай ідэнтычнасці. А мова - яе найяскравейшай праявай.
  • Не брат ты нам
    22.10.2025
    Е, А как ты их научишь? Сперва к власти придти надо. А нам есть смысл приводить таких как ты? Ведь ты против нас 90%. Русскоговорящих. Короче забудь о нашей поддержке. Кто хочет нас насильно белорусизовать, тот поддержки не получит.
  • 12345
    23.10.2025
    Е, А чаму белоруссь (чэкісцка-калгасным мянушкай)?
  • Імя
    22.10.2025
    …і інструментам, вядома ж. А пакуль большасць сінепашпартных жыве ў русском міре - няважна, крамлёскім ці харарусскім - то і працягнуць кланіраваць імпершчыну вакол сябе. Вынікі такой народнай дзейнасці вы добра ведаеце.
  • Імя
    22.10.2025
    Пра прынцыпова рускамірны скот размовы не вядецца. Але ж, яго (пакуль) меншасць. Больш проста дурных, якія, тым ня менш, імкнуцца да волі.
  • Фінляндызацыя , тут нічым Бабарыка ад Лукашэнкі не адрозніваецца
    22.10.2025
    ў нас ужо Фінляндыя, google : Фінляндызацыя
    Фінляндызацыя -Дагавор патрабаваў ад Фінляндыі нейтралітэту і прызнання асаблівых стратэгічных інтарэсаў Бальшавіцкай імперыі . i 90% згодны з гэтым , Лукашэнкі гэта і пабудавалі, тут нічым Бабарыка ад Лукашэнкі не адрозніваецца . Не жадаеце на роднай мове размаўляц на кухне, завязуць афра- азіятаў а вас ў эміграцыю , і будзе ў беларусі родная мова афра- азіцкая маскоўская мова. Не якіх выбараў , правоў чалевка, ВКЛ і г.д
  • Ня веру
    22.10.2025
    Наконт таго, што план ёсць - памятаю як бабарыканцы перад выбарамі казалі, што ў іх план ёсць. І яшчэ адразу пасля выбараў, як утварыўся TheОфіс, Вячорка-малодшы таксама казаў, што план ёсць. Але потым высвятляецца, што няма і не было, хлусілі ўсё. Дык што ня веру... план на бочку, потым грошы-падтрымка, а не наадварот. До набываць катоў у мяху!
  • Нёман
    22.10.2025
    Выступ на расейскай мове, не абышлося без згадкі яго расійскага куміра Навальнага, пра Гітлера нешта (Сталін відаць далей не асэнсаваны).

    Пан Белы хіба мае рацыю пра белыхрусаў...
  • брахаць нельга
    22.10.2025
    Нёман ,
    ён на (дрэннай) ангельскай мове прамаўляў. яна таксама.
    а вы - Соловьёв із парашаТВ?
  • Tolik
    22.10.2025
    У что с предыдущим планом-100тыс на перамогу?? А есть ли план выступать на мове? А может есть план опросить простых людей-что они хотят??
  • Джордж
    22.10.2025
    Каб доўга не чытаць для спадарства - падсумую. Мы [беларусы] нічога зрабіць не можам, таму зрынайце рэжым вы [еўрапейцы]. А пасля ў нас ўжо ёсць план, як кіраваць. Ну і на офіс крыху падкіньце - каб мы планаў больш малявалі.
  • Мы не ""беларашнс"!
    22.10.2025
    Я не згодзен з канцэпцыяй пра пераўтварэнне Беларусі ў мост, якую прасоўвае C.Ціханоўскі.

    Мы не павінны быць мастом, праз які ўсе суседзі ходзяць туды-сюды, не пытаючыся нашага меркавання, ды яшчэ не плоцячы за транзіт.

    Мы павінны стаць незалежнай краінай і самі дыктаваць свае ўмовы іншым краінам на нашай тэрыторыі. І дбаць перш за ўсё пра сваю выгаду і пра карысць для нашага беларускага народа. А не пра карысць для Еўропы ці Расеі.

    Я супраць канцэпцыі, каб рабіць з Беларусі нейтральны мост. Ды яшчэ без мовы, без нацыянальнай ідэі, нацыянальнай гісторыі, нацыянальных інтарэсаў.
  • Мост
    22.10.2025
    Мы не ""беларашнс"!, Идее белорусского моста уже лет 20. С этой идеей книжку целую написал генерал МВД, потом в член президиума вс при шушкевиче. Забыл фамилию. Книжка где то такая у меня валяется. Мне ее покойный генерал Фролов подарил.
  • XXX
    22.10.2025
    План ёсць. Цяпер трэба $200.000
  • Мост для расейскага газу і нафты
    22.10.2025
    XXX, план, як стаць мастом, па якім Расея будзе безперашкодна ганяць газ і нафту ў Еўропу?
  • Стыдно и больно
    22.10.2025
    XXX, хватит не только на часы и наушники, но и на Тэслу.
  • XXX
    22.10.2025
    Мост для расейскага газу і нафты, Так, мост імя Навальнага.
  • Ражымны шатун
    22.10.2025
    Очередной смех курам )) "Поддержите нас Европа - дайте грошау на барацьбу" - читается в поданных евродепутатам смыслах... "У нас есть план, вы даже не сомневайтесь в этом"...
    Не воспринимаю я этого дядьку - крикуна, у которого много шаблонных фраз, но мало дела и который до сих пор оторван от реальности. Как увижу Сергея, то сразу у меня высплавает устойчивая ассоциация с "Федоронок и Ко" и эти ее варшавские на митинге рассказы, как они там в бане вместе когда-то прятались от недалёких беларуский силовиков, которые в силу умственных способностей не смогли разобраться где же там находится баня на участке Федоронок.
  • У вас нет карт на руках
    22.10.2025
    Ражымны шатун, интересно, как на это дело смотрит Пал Палыч, что Сярожка рвется в бой впереди паровоза, пытаясь перетянуть все одеяло внимания на свою сторону? 🧐
  • Коровяк из Ушачей
    22.10.2025
    Ражымны шатун, пускай не забудет ещё Мельникову пригласить в качестве эксперта по написанию финансового обоснования для имеющихся грандиозных планов по смене режима.
  • Я агонь, я вода, я локомотив
    22.10.2025
    Ражымны шатун, Ничего вы не понимаете в колбасных обрезках политической Мортаделы.
  • Юха Салло
    22.10.2025
    Мы падобны на Фінляндыю толькі тым, што Расея адабрала ў іх і у нас, частку зямлі. Але фіны змагаліся за сваю зямлю, а вось белоруссы нават ухвалілі захоп сваёй дзяржавы.
    Ды й дарэчы. Нават не магчыма ўявіць,каб нейкі фін размаўляў бы па-расейску і называўся бы патрыётам Фінляндыі.
  • Жвір
    22.10.2025
    Юха Салло, не дуры галавы. Фінляндыю ніхто не захопліваў пасьля атрыманьня ёю незалежнасьці, калі ў яе ні падрыхтаванага войска не было, ні грошаў, ні ўстойлівай улады, таму й не захапілі, але Карэлію ў яе забралі без ніякага супраціву, і забралі б цалкам, калі б мелі на мэце.
    А БНР захоплівалі адразу з дзьвух бакоў, палякі з рускімі, і зь вялікім імпэтам.
    Плявузгай ды думай што плявузгаеш, параўнальнік хрэнаў.
  • Сіма Хаюхявіч
    22.10.2025
    Жвір , калі замест мазгоў жвір, а замест ведання гісторыі толькі дзіравая торба з БНР, з якой носяцца тутэйшыя, то безумоўна можна несці усялякую лухту. Таму і жывеце без уласнага герба, без мовы ды на той зямлі, што вам вашыя браты з Масквы парэзалі.
  • Жвір
    22.10.2025
    Сіма Хаюхявіч, ведаеце, чым вашыя такія "глузды", дык лепш ужо жвір замест іх мець, разумнейшы будзеш.
  • Отец Засандалий
    22.10.2025
    Подекадный план-график до 2050 года уже разработан?
  • Пракоп
    22.10.2025
    Прамова вельмі добрая ! ...але еурапейска брехлів шушера чінуш міма вушэй прапустит
  • Яш Незнал
    23.10.2025
    Пракоп, Ну дык- ты ж сам пісаў! Як жа яна можыць быць благой?)))
  • Ф
    22.10.2025
    Размовы з Гітлерам кепска скончыліся. Мусілі прыйсці іншыя людзі, якія не былі аматарамі размаўляць, і ім давялося спачатку грохнуць Мусаліні, а потым і чарга Гітлера надыйшла. Вось такім і мусіць быць парадак абшчэння з цяперашняй салодкай парачкай. Шкада, што гэтага не разумеюць ні Трамп ні Ціханоўскі. Таму вырашаць будуць іншыя людзі.
  • X-ray
    22.10.2025
    Ф, "давялося спачатку грохнуць Мусаліні, а потым і чарга Гітлера надыйшла. ."
    -------------------------------------------------------
    Ну и как тебе современная Европа? Стала сильнее? Оперативно решает экономические проблемы, миграционный кризис урегулировала? Поставила на место путинскую банду?
    PS К стати гитлера и муссолини они грохнули только при помощи Соединенных Штатов.
  • Жвір
    22.10.2025
    Яшчэ адзін, хто хоча жыць пад «мостам» паміж Еўропай і Расеяй. Божа, ратуй Беларусь, цяпер яшчэ й ад тупых і блогераў...
  • План
    22.10.2025
    Ён толькі мне аднаму нагадвае Луку маладога, які ірваўся да ўлады - балабола з харызмаю?!
  • не такі, як ёсць
    22.10.2025
    План, не, яшчэ пад час яго ‘’блогерства’’ на Беларусі такія думкі былі
  • Панты
    23.10.2025
    План, З якога боку там харызма?
  • Отдает ли он себе отчет?
    22.10.2025
    - Есть ли у вас план, мистер Фикс?
    - Есть! У меня целых три плана!
  • Стыдно и больно
    22.10.2025
    Хочется напомнить этим великим литвинам, что когда-то в Финляндии говорили на русском языке и это не помешало им сегодня стать той страной, которой она сегодня стала. Так что давайте, прекращайте мечтать о Вильне и Смоленске, раздевайтесь и работайте!
  • Пац
    22.10.2025
    Стыдно и больно, говорили, пока были в составе империи, но получив независимость, в короткие сроки, избавились от него, потому и уцелели. Оставили в памяти лишь несколько слов, одно из которых "водка", но не надолго.
  • Tolik
    22.10.2025
    Может скинемся ему на тачку с домом прицепом- и пусть гоняет по Европе и хреначит все что плохо стоит лежит или висит \\Европа большая Лет на пять позабудем о нем и канал у него будет- ЕС для жизни
  • Это и есть план
    22.10.2025
    Tolik, он на это и собирал $200.000. Но не собрал, поэтому купил "часы и наушники"
  • Літвін
    22.10.2025
    Мы не мост і не акно ў Эўропу для Арды. Мы, вялікая Эўрапейская дзяржава! Так было й так мусіць быць!
  • Беларусь перадусім!
    22.10.2025
    Літвін, гэта для вас і для мяне Беларусь - вялікая Эўрапейская дзяржава. А для Сяргея Ціханоўскага гэта толькі мост.
    А па-беларуску ў Еўропе ён не размаўляе, бо яму і там Лукашэнка перашкаджае па-беларуску размаўляць.
  • Асёл Пазнякоўскага
    23.10.2025
    Літвін, Беларусь — гэта не мост і не Еўропа, а сапраўдная частка Арды са знакам якасці.
  • Базыль
    22.10.2025
    Беларусь перадусім!, гісторыя Беларусі пачынаецца з утварэння Маскоўскімі ўладамі Белорусской губерніі. Не, можна канешне рабіць выгляд, што нічога такога не было, узгадваць БНР, БССР ці РБ, але ўся гэтая беларушчына была ўтворана Масквою й сёння існуе толькі дзякуючы Маскве, якую вы так ахвотна славіце.
  • барадзед
    22.10.2025
    дык а чым гэтая бела-фінляндыя будзе адрознівацца ад бела-лукаляндыі?
  • Імя
    22.10.2025
    Дарэчы, міф пра Фінляндыю-"нейтральны мост" вельмі любіла савецкая/маскоўская прапаганда. Вядома ж, самі фіны пабеглі ў родны еўрапейскі свет, як толькі пагроза акупацыі зменшылася. А цяпер - і ў НАТА.

    Той факт, што праз 40 гадоў спарахнелыя савецкія наратывы ажыўляе Ціханоўскі, якраз шмат што кажа еўрапейцам пра ягоны светапогляд.
  • Муртазаев
    22.10.2025
    Это манифест девушки что готова отдаться своему хозяину с потрохами. Только вот кавалер не хочет содержать, только попользоваться.
  • Ахмат Чай
    22.10.2025
    Муртазаев , это ты про Рамзана?
  • Drill baby drill
    22.10.2025
    Сярожка мог бы быць больш лаканічным, што пасуе яго узроўню і абыйсьціся адным сказам а-ля: Мая жонка і кампанія раней разводзілі Амэрыку на баблішка, але Трамп перакрыў халяву, таму шчас мы идём к вам наши европейские друзья. Ну а пасьля дружной шоблай на банкет, як гэта прынята ў Стразбурзе
  • Жыве Беларусь!
    22.10.2025
    Зноу марудзiць Сярожа... Фiнляндыя у НАТА i у Эуразьвязе ужо . .. Нiякая яна не нейтральная i не мост. Маучу ужо што мову ня ведае i не вывучыу пару слоу у турме за пяць гадоу.. Зноу пра расейскага навальнага, якi абражау беларасау i Крым не бутэрброд, галава у яго у маскве азiяцкай , а не у Менску эурапейскiм, правiнцыял блогер, а не палiтык. Сярожа, калi полк Калiноускакага наведаешь, альбо не падабаецца , што яны супраць маскалёу ваююць? Сьвяты Зянон як заусёды мае рацыю :).
  • Супадзенне? Не думаю
    22.10.2025
    Глядзіце, якое супадзенне. Як толькі Каліноўцы аб'явілі, што ідуць у палітыку, дык адразу Літва хуценька вярнула ахову офісу Ціханоўскай (які ўжо ледзь не збіраўся з'язджаць, куды вочы глядзяць).

    І тут жа арганізаваны выступ Ціханоўскай з мужам у Еўрапарламенце. І візу хуценька далі, і паездку арганізавалі.
  • Не понял про Финляндию
    22.10.2025
    Что-то не догоняю про Финляндию. Финны мочили русских со всех видов доступного оружия, разбивали колонны оккупантов в лесах. Показали России, что будут мочить всех оккупантов жесточайшим образом.
    Так отстояли право на независимость (потеряв часть территории).
  • Лявон
    22.10.2025
    Цi былi вы ў той Финляндыi?? Яе эканомiка ўжо 20 гадоў як не расьце, безпрацоўе 2-е месца ў ЕС, медыцына ўся скарачаецца, выдаткi на яе i адукацыю таксама, заводы зачыняюцца. Няма ўжо той Финляндыi, якая была 10 год таму. Цiханоўскаму трэба перш наперш мясцовыя навiны пачытаць, перад тым як лухту балбатаць

    [Зрэдагавана]
  • Кемска волость
    22.10.2025
    Лявон, то ли дело через восточную границу - Благодать!
  • X-ray
    22.10.2025
    Лявон, Ну что вы их будоражите? Люди привыкли к лозунгам. Факты их не интересуют. Эммоции замещают зравый рассудок. Желание ходить в стаде это цель жизни, готовы примкнуть к любому блогеру кто обещает страну для жизни, квартиру в новом доме и шенгенскую визу без очереди. Они даже не могут сравнить Летуву до ее вхождения в ЕС и после. Ни цен не помнят ни выбор и качество продуктов.
  • Зянон
    22.10.2025
    Вельмі добрыя каментары. Бачу, што беларусы за пяць год паразумнелі.
  • З Зянонамі бяда канешне
    23.10.2025
    Зянон , паразумнелі? Як? Хто? Некаторыя так і не здолелі вывучыць родную мову, за гэтыя 5 год, хоць ймелі шанец ды магчымасць, якой яны чамусьці не скарысталіся яшчэ ў школе. А Вы кажаце "паразумнелі". Не, з гэтым народцам, дакладна нешта не тое.
  • X-ray
    22.10.2025
    Одни пруцца в таежный союз, вторые в европейский, не понимая по сути что оба союза помойки и не важно кто там в центре москва или брюссель. фасады у этих организаций разные а суть обсолютно одинакова.
  • 12345
    23.10.2025
    X-ray , Венгрыя з Орбанам, таму пацверджанне.
  • ну
    22.10.2025
    трэба прызнаць - у сярогі прамова мацнейшая за светкіну
  • Мх
    22.10.2025
    Задаўбалі ўжо рабіць з Беларусі усякія "мосты" паміж усходам і захадам. і іншыя будаўнічыя канструкцыі. Калі ўжо раўняцца ў сучасным гістарычнысм кантэксце на якую краіну: то на Польшчу пасля 1989 года, ці Украіну. Я так зразумеў Света лезе намінаваць свайго мужа на "прэмію імя Сахарава". Замест "будаўніцтва моцнай нацыянальнай краіны", Ціханоўскія ліюць у вушы еўрадэпутатаў слова "дэмакратыя". Нават не саромеюцца падмарафеціцлі расейскую прымаўку "Белоруссія - это как Фінляндія только все по русскі".
  • Лявон
    22.10.2025
    Помніця: Сергей! Ты что фин?
  • Доку Умаров
    22.10.2025
    Ён мае на ўвазе выдаванне Фінляндыяй бальшавікам тысяч фінскіх і эстонскіх патрыётаў пасля 1944 г, дзе іх або кідалі ў турмы ці ўвогуле растрэльвалі?
  • чытач
    23.10.2025
    Фінляндыяй? Пан Ціханоўскі мае план.

    Вазьму простую рэч - невялічкае рудапраяўленьне урана у Лельчыцкім раёне Беларусі.

    Фінляндыя да пачатку 2026-га высілкамі кампаніі Тэрафэйм мелася здабыць 200 тон урана у якасці пабочнага прадукта на сваім поліметалічным рудніку.

    Які план у сп. Ціханоўскага?
  • Что дальше, Сережа?
    23.10.2025
    Съездил в Штаты - поцеловал пробоину, теперь в Брюссель - тот же результат.
  • no more neutrality
    23.10.2025
    в современной ситуации не буден новой нейтральной Финляндии, по тем же причинам, по которой перестала быть нейтральной старая Финляндия. Вот ей реально никакая опасность не угрожала, там ни беженцы не штурмовали границу, ни дроны не летали, не НАТО нужно было Финляндии, а Финляндия НАТО.

    Очень жаль, но Беларусь как и Украина никому не надо нейтральной-ни Западу, ни России, каждый хочет использовать нас в своих целях. Запад даже Грузию пытался кинуть в войну, чтоб та открыла второй фронт и облегчила положение Украины( и абсолютно начхать, что Грузия даже не граничит с ЕС и нельзя так просто ее снабжать оружием, как Украину), хотя где та Грузия, а Беларусь тем более бросили бы на Россию, если бы она уже не была практически под росс. оккупацией.

    Мы страдаем при каждой войне Запада с Россией ( Наполеон, Гитлер).
  • TQ
    23.10.2025
    Страну для жизни себе и своей семье на загнивающем Западе он уже построил, а сейчас будет финскую баню присоединять, а вы и дальше хлопайте в ладоши !
  • Как вы могли купиться?
    23.10.2025
    Мне вот интересно, обращаюсь к тем, кто воодушевился им до 2020-го. Как вы могли купиться на такого? Мол, вот это лидер, вот это политик. Ведь он такой же популист как был Лукашенко в 1994_ ом..
  • Не из кого выбирать
    23.10.2025
    Как вы могли купиться?, в 2020м все кандидаты были как Лукашенко. Что Тихановский, что Барбарико, что Цепкало.
  • А ты продолжай, пока не поймешь.
    23.10.2025
    Радует одно, что если Сережа - это Лукашенко 2.0, то белорусы больше на такое не ведутся, потому что выросли из этих штанишек.
  • Там быў Лябедзька
    23.10.2025
    Чаму не напісалі, што там прысутнічаў Анатоль Лябедзька? https://racyja.com/by/wp-content/uploads/2025/10/zdjecie-whatsapp-2025-10-22-o-17.47.10_b04ae12b-1024x768.jpg

 

Заўвага:

 

 

 

 

Закрыць Паведаміць