Комментарии к статье

Позняк: Выпускают только пророссийских людей, а не белорусских патриотов

  • Сігога
    23.06.2025
    Пры гэтым прарасейскі Бабарыка сядзіць у ПКТ і Шыза і рускім на яго лёс мягка скажам - па*** :)
  • leha
    23.06.2025
    Сігога, зайшоў напісаць камент, што бабарыка сядзіць.. а такі ўжо ёсць
  • Filipp
    24.06.2025
    Сігога, Тут Зянон перабольшвае, для Лукі няма прарасейскіх , і пра беларускіх -- ёсць тыя хто за яго, і тыя хто супраць!
  • Цытата
    24.06.2025
    Сігога, "Массовые репрессии это мифотворчество". (Виктор Бабарико)
  • Пуцін "мандэлліць" Бабарыку
    24.06.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Ну-ну
    23.06.2025
    Для кантэксту дадам, што яшчэ зусім нядаўна Пазьняк казаў, што гэта нібыта ён асабіста ўплывае на вызваленьне. Напрыклад, пра Шарэнду-Панасюк (https://page-analytics-one.online/361356). Цяпер Пазьняк заяўляе, што вызваляюць толькі «прарасейскіх». Атрымліваецца, паводле лёгікі Пазьняка, ён спрыяе вызваленьню «прарасейскіх палітыкаў» :D Маладзец! :D Геній! Закопвай сябе далей!
    P.S. Зянонаўцы зноў будуць бясьсільна дызлайкаць гэты камэнтар. Можна падумаць, некалькі дзясяткаў дызлайкаў неяк зьменіць факт таго, што Пазьняк гэтыя вызваленьні прыпісваў у свой час сабе :)))
  • М
    23.06.2025
    Ну-ну, Зянон Станіслававіч пры ўсёй павазе да яго час ад часу вярзе лухту, якая супярэчыць ягоным ранейшым заявам. То ён кажа, што ў лукі тры адсоткі, то лука набраў столькі ж колькі Ціханоўская і г.д. Дарэчы Пазьняк сам падтрымліваў Ціханоўскага, рукапісы не гараць.
  • Найперш не галасі!
    23.06.2025
    Ну-ну, ён ўжо забыўся на Шарэнду-Панасюк і што сам пісаў з гэтай нагоды.
    Не тое што забыўся ў нашым разуменні, а проста страціў цікавасць.
    Новае ўзрушэнне анігілюе ранейшыя.
    Ня першы раз такое.
  • .
    23.06.2025
    Пазняк, фэйсбук, 16 лютага 2025:
    "Такім чынам, гуманітарная справа, раней пачатая "Асацыяцыяй сваякоў і колішніх палітвязняў" (С. Мацкевіч, Т. Хоміч і інш.) і мной, Дэпутатам Незалежнасьці Пазьняком Зянонам Станіслававічам і іншымі ("Вольная Беларусь") на Новы 2024 год, аб вызваленьні беларускіх палітвязьняў шляхам перамоваў з рэжымам у абмен на спыненьне шкодных для Беларусі і для народа эканамічных санкцыяў, дала вынікі ўжо летам 2024 года.
    Тое, да чаго няздольны Брусэль, імгненна вырашае Вашынгтон. На волю вернуцца знакавыя асобы беларускай культуры -- Дзяніс Івашын, Павел Севярынец, Кацярына Андрэева, Павел Мажэйка і іншыя. Будуць вызваленыя ўсе палітвязьні."

    Пазняк, фэйсбук, 23 чэрвеня 2025:
    "Таму вызваленьне палітвязьняў – гэта не ад эканамічнага «ціску» Захаду. Гэта палітычная ініцыятыва Лукашэнкі, які хоча мець стасункі з Захадам, каб павялічыць сабе поле манэўру, свабоднае ад дыктату пуцінскага рэжыму.
    Калі б тое было ня так, то ў першую чаргу (для патрэбнага ўражаньня, якое б ацанілі) Лукашэнка мог бы выпусьціць, напрыклад, знакамітых беларускіх журналістаў і выдаўцоў Дзяніса Івашына і Паўла Мажэйку, ды вядомага патрыёта і пісьменьніка Паўла Севярынца.
    Далейшыя стасункі амэрыканскіх палітыкаў ня толькі з рэжымам, але і зь беларускімі патрыётамі (а я спадзяюся, яны будуць разьвівацца) высьвятляць сітуацыю і ў гэтым становішчы."

    2 версіі рэальнасці. У першай ён уплывае на рашэнні ЗША і прадракае хуткі выхад знакавых асоб.
    У другой рашэнні залежаць ужо ад Лукашэнкі, тых самых знакавых асоб ніяк не выпускаюць, а роля Пазняка ў вызваленні апісана зусім неканкрэтна: ён толькі "спадзяваецца" на стасункі з ЗША, а яны не вырашаць вызваленне, а толькі "высвятляць сітуацыю".

    Тут нельга сказаць "Усё верна кажа Зянон Станіслававіч", бо гэтыя 2 супрацьлеглыя версіі не могуць адначасова быць вернымі.
  • Тлумачу непанятлівым
    23.06.2025
    Ну-ну, твае высновы неверныя.
    Проста Лукашэнка ў сваім рэпертуары: здзекуецца і з палітвязняў, і з Пазьняка.
  • Дэмагогія узроўню "Ну-ну"
    24.06.2025
    Ну-ну, "Да канстэкту" дадам, што тут абмярковываецца тое, што Пазьняк сказаў пра спіс вызваленных у суботу. З гэтага лагічна ніяк не вынікае, што "паспрыяўшы" раней вызваленьню Шарэнды ён паспрыяў вызваленьню "прарасійскіх палітыкаў".
  • Ну-ну
    23.06.2025
    Найперш не галасі!, дык прыкольна дакумэнтаваць такое для гісторыі, а потым лавіць адэптаў на неадпаведнасьцях :D дарэчы, нешта яны сёньня даюць слабіну, звычайна ўжо адразу вывальваюць прамысловую колькасьць дызлайкаў :D
  • Найперш не галасі!
    23.06.2025
    Ну-ну, спачатку медыцыны.
    Потым для гісторыі.
  • Не галасі!
    24.06.2025
    Ну-ну, што табе боту яшчэ застаецца
  • Ну-ну
    24.06.2025
    Найперш не галасі! , падваенне троля
  • Ну-ну
    23.06.2025
    ., спадзяюся, Вы гэта захавалі таксама і ў выглядзе скрыншотаў. А хто яго ведае, можа, прачытае і пачне хвасты чысьціць :D
  • Жора
    23.06.2025
    ., а зрабіце для парытэту рэтраспекцыю выказванняў Ціханоўскай датычна беларуска-расейскай "інтэграцыі", "саюзнай дзяржавы", пуціна? У вас жа ўсё запісана па датах і папачках - не складана, напэўна? Ну, калі ласка? Потым пагаворым пра супрацьлеглыя выказванні; добра было б спачатку займець магчымасць заўважаць бярвенне ў сваім воку.
  • 2020 год, не скарыстаны штабамі план вызвалення
    24.06.2025
    ., Лідэр Кансэрватыўна-хрысьціянскай партыі БНФ заявіў у інтэрвію польскай штодзённай газэце Rzeczpospolita 01.07.2021 https://www.rp.pl/plus-minus/art66751-zianon-pazniak-wpychaja-bialorus-w-paszcze-rosji, што ягонае атачэньне спрабавала летась выйсьці на сувязь са Сьвятланай Ціханоўскай. Але гэтым спробам перашкодзілі неназваныя прадстаўнікі яе штабу.

    Калі Ціханоўскую дапусьцілі да выбараў, то калегі Пазьняка, былыя дэпутаты Вярхоўнага Савету, чарговы раз паспрабавалі зь ёй пагаварыць. Але іх, паводле палітыка, нават ніхто не пусьціў у офіс. У ліпені прадстаўніку Пазьняка ўдалося абмяняцца зь ёй пару словамі і перадаць кнігу «Нацыянальныя каштоўнасьці». Аднак тады, кажа Пазьняк, яна ўжо была ізаляваная ад рэшты сьвету.

    «Сьвета падчас выбарчай кампаніі ў Беларусі стала зоркай, яна ні з кім не размаўляла. Беларуская нацыянальная ідэя ёй чужая, як і шмат каму зь яе атачэньня, якія глядзяць на Маскву. Калі б Ціханоўская адгукнулася і захацела пагаварыць пра нашу Бацькаўшчыну, я б прыехаў у Беларусь і падказаў, што трэба зрабіць, бо ўсе глядзелі на Ціханоўскую.

    Быў момант, які трэба было неадкладна скарыстаць. Перадусім зь беларусамі палітык мусіць размаўляць па-беларуску. Рэжым Лукашэнкі размаўляе па-расейску...Калі на вуліцах 200 альбо 300 тысячаў чалавек, трэба самаарганізоўвацца. Дзьве тысячы чалавек уваходзяць у будынак адміністрацыі Менску, тры тысячы займаюць дзяржаўную тэлевізію, а ў рэгіёнах пратэстоўцы займаюць сядзібы мясцовых уладаў. Фармуюцца часовыя самакіраваньні, фармуюцца каманды абароны дэманстрантаў, абяззбройваецца міліцыя. Вось як гэта робіцца», — кажа Пазьняк у інтэрвію польскай газэце.
  • .
    24.06.2025
    Самі і зрабіце, пасля абмяркуем і падыскутуем, асобна, без прывязкі да гэтага выпадку.

    Тое, што ён у апошні час сказаў 2 супрацьлеглыя версіі, залежыць толькі ад яго і не залежыць ад іншых. Магчымыя дзеянні і словы іншых ніяк не апраўдваюць яго ўласныя супярэчанні. Яго ніхто не прымушаў, сам сказаў.
    Ваша пазіцыя зараз па сутнасці "Усе хлусяць, значыць і яму можна хлусіць". Яна алагічная і амаральная.

    Гэта яго адказнасць за свае словы. Калі змяніў пазіцыю, хай прызнае тое і растлумачыць чаму памыляўся раней. А іншыя, калі памыляліся, зробіць аналагічнае самастойна.

    Дадаткова звярну ўвагу тут на адсутнасць разумення супярэчанняў сярод прыхільнікаў Пазняка. Гэта значыць, яны не думаюць пра сутнасць яго выказванняў, не аналізуюць іх, не шукаюць развіцця поглядаў і г.д.
    Сітуацыя выглядае як у "1984". Спачатку "Акіянія ваюе з Еўразіяй. Акіянія заўсёды ваявала з Еўразіяй", пасля "Акіянія ваюе з Остазіяй. Акіянія заўсёды ваявала з Остазіяй".
    Бяздумны паўтор за лідарам і падтрымка.
  • Прыміце таблеткі
    24.06.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Хто маладзец?.. Пазьняк маладзец! ))))
    24.06.2025
    2020 год, не скарыстаны штабамі план вызвалення , ай, які ж цудоўны нацыянальны лідэр наш Зянон! Як ён усё слушна нагаварыў польскай газэце ў 2021-м пра тое, як трэба было правільна дзейнічаць і арганізоўваць рэвалюцыю ў 2020-м... І як бы ён прыехаў у Беларусь, калі б толькі Ціханоўская сустрэлася б зь ягоным прадстаўніком...
    А насамрэч, што ж ён проста не прыехаў у Беларусь тады? Арганізаваў бы ўсё гэтак, як расьпісаў палякам у 2021-м...
    Чаму ж не прыехаў?..
    Адказ відавочны
  • Ну-ну
    24.06.2025
    Тлумачу непанятлівым, нічога, што я проста працытаваў вашага ляпідарнага генія? А, ну і можаце дызлайкаць хоць да мазалёў – ён у інтэрвію ў траўні 2020 году нахвальваў Ціханоўскага :D не адкруціцеся, слова не верабей.
  • Маніпулятару
    24.06.2025
    Ну-ну, "нахвальваў" гэта тваё маніпулятыўнае перакручванне.
    Даваў сваю ацэнку - так будзе правільна казаць. Дарэчы, аб'ектыўную ацэнку. І плюсы, і мінусы.
  • Але ж
    23.06.2025
    каго канкрэтна мае на ўвазе паважаны лапідарый? У яго ж усе агентура, хто не ён, а ён не сядзіць. Няхай з'едзе ў Беларусь , сядзе ў турму, тады будзе каго выпускаць.
  • нк такі, як ёсць
    23.06.2025
    апошнімі выйдуць (калі выйдуць) тыя, каго ён баіцца больш за ўсіх
  • Лапідарыі ўсіх краін - яднайцеся!
    23.06.2025
    Наш лапідарна-нацыянальны лідар ня ў той бок страляе, бо гэта ж спецпасланнік галоўнага лапідарыя ўсіх краін і народаў дамаўляўся аб тым, каго вызваляць
  • Креатура
    23.06.2025
    Единственная антибеларуская креатура кгб - это сам Позняк, дед ничего не делал 30 лет в иммиграции, жил на деньги невзлина (читай фсб) в США, и теперь он решает, кто беларуский патриот, а кто - нет

    [Зрэдагавана]
  • Зянон
    23.06.2025
    Креатура,

    он кстати еще и молчал лет 20

    только в конце 2010-х что-то всплыл. Странно как-то
  • Маскалю
    24.06.2025
    Креатура, ...напісала "Креатура" на чыстым расейскім языку.
  • Доктор Колибири
    24.06.2025
    Зянон, Это не он молчал,это у вас с 10-го года ушные пробки "я пааалицыкойнеинцэрэсуюс" выпали.
  • Праўда
    23.06.2025
    [Рэд. выдалена]
  • kid
    23.06.2025
    Еще выпустили пророссийских поляков, японцев и пророссийского эстонца. Сказал человек, который по-предательски убежал из страны 30 лет назад
  • 123
    23.06.2025
    kid, Те, кто убежал из страны после 2020 тоже предатели? Так?
  • ў Маскоўцаў няма інтэлектуалаў накшталт Алеся Беляцкага
    24.06.2025
    kid, колькі Беларускамоўных выпусцілі ? ў Маскоўцаў няма інтэлектуалаў накшталт Алеся Беляцкага , таму імперыялісты забаранілі Лукашэнкам выпускаць Беларускамоўных .
  • Гарамбуш
    23.06.2025
    Пазняк класічны
  • вядома
    23.06.2025
    вядома, гэтыя амерыканцы павінны кансультавацца ў вялікага нацыянальнага лідэра па пытаннях каго выпускаць а таксама па іншых важных пытаннях. з іх боку вельмі па-дурному выпускаць такую магчымасць
  • Раньняк
    23.06.2025
    Шкада, што нашая глыба пераўтварылася ў сабаку, які брэша на ўсё навокал.
    Дзе ж вызваленыя вашымі намаганьнямі, спадар Зянон?
  • Панасюк
    24.06.2025
    Раньняк, ён прасіў за мяне, а за каго прасіў ты?
  • Я
    23.06.2025
    Позняк считает патриотом только себя похоже, надоел этот дед, не печатаете его опусы
  • спрабуеш крытыкаваць ТАГО хто заснаваў БНФ ў 80х, падараваў Незалежнасць ?
    23.06.2025
    Я,
    цябе цяжка на Беларускай Мове напісаць 10 слоў, A спрабуеш крытыкаваць ТАГО хто заснаваў БНФ ў 80х, нам практычна падараваў Незалежнасць ў 1991. Пра Курапаты чуў ? таксама Зянон. Дзе ты, а дзе Зянон, Невядомы Нехта , Не сорамна брахаць паважаных змагароў - антыімперыялістаў ? ці з Омска пішаш ?
  • Ян Норман
    23.06.2025
    Я, Опусы палітычных падлеткаў і вынікі іх "бурной деятельності" мы бачылі у 20-м годзе,хопіць,з імі ўсё зразумела,цяпер хай гавораць "дзяды".Персаналіі выпушчаных гавораць пра тое,што да іх вызваленьня датычныя хто заўгодна,але не "демократіческіе сілы".Ціханоўскі выпушчаны з разлікам,што яго адразу пацягнуць на прэс-канферэнцыю і усе пабачуць што можа рэжым зрабіць с чалавекам і напужаюцца.Як бачым-часткова спрацавала.Бабарыка,якога тут успамінаюць-асобны выпадак.Ён для Лукашэнкі-адступнік і выйдзе апошнім.
  • Андрусь
    23.06.2025
    спрабуеш крытыкаваць ТАГО хто заснаваў БНФ ў 80х, падараваў Незалежнасць ?,
    Хто падараваў незалежнасць народам Балтыі? Украіне ?
  • Зянон
    24.06.2025
    "нам практычна падараваў Незалежнасць ў 1991."
    Эх вы, народзец неразумны, я вам практычна незалежнасць падараваў а вы усё прасралі.
  • Зянон - Беларускамоўны , 96% Беларусаў за Незалежнасць,
    24.06.2025
    Зянон,
    ІВАН З Омска (?), Зянон - Беларускамоўны , ты не . 96% Беларусаў за Незалежнасць, гэта афіцыйная статыстыка , яе не цяжка знайсці на БТ і на старонцы БНФ. Я разумею, нашых калабарацыяністаў якія мараць пра маскоўскія пенсіі, балі і французскія булкі , ваш імперскі цягнік ужо далёка за хмарамі імперскіх мар , пра гэта вам нават Лукашэнка кажа. Прыміце РБ (ВКЛ) ў свае сэрца , наша дзяржава (С. Лукашэнка не на доўга з намі) на стагоддзі
  • Ганьба
    23.06.2025
    Хто вам дазволіў пра Нацыянальнага лідара Беларусі Зянона Пазняка пісаць "ветэран"? Адкуль такая дыскрымінацыя і харасмэнт? Чакаем адпаведнага азначэння ля назвы Ціханоўскай наступным разам: "першакласніца", "пачаткоўца", "выпадковіца лёсу", "стажорка" беларускага руху - выбірайце!
  • Малдэр
    23.06.2025
    Ганьба, скажыце дзякуй, што не мастадонт ці дыназаўр, бо некаторыя яго погляды тыя шчэ выкапні ды скамянеласці.
  • .
    24.06.2025
    Ганьба, "Хто вам дазволіў..."
    - Дазвольце запытаць у вас дазволу.
  • Бунша Іван Васільевіч
    24.06.2025
    - Какая такая собака!?
    - Не позволю про ЦАРЯ такие песни петь!
    - Распустились тут без меня!
  • А ў абарону пазняка рэжам каменты?
    23.06.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Ботам
    23.06.2025
    Вашы, лукаботы і паўтара пазнякаўца, проста яшчэ на працу не выйшлі, спазняецеся.
  • Гэта ўзрост
    23.06.2025
    Усюды Зянон бачыць прарасейшчыну, як заўседы. Гэта яго пунктык, як вядома.
    Але ж разам з тым, нікога не здзівіла, што сярод тых, каго выпусцілі пасля візіту амерыканца, было шмат грамадзян іншых стран. Замежныя клапацяцца пра замежных. А да беларусаў ёсць справа толькі беларусам. Таму і Зянону нядрэнна было бы ўзяць удзел у вызваленні беларусаў. Меньш слоў, больш справаў.
  • Дарэчы :)))
    23.06.2025
    Ёсьць яшчэ такая цудоўная спасылка на словы Пазьняка пра Ціханоўскага. Раней ён Ціханоўскага хваліў усімі словамі :D (калі спам-фільтар не прапусьціць, то гугліць інтэрвію на Радыё Свабодзе „«Ціханоўскія секлі Маскву ня раз». Пазьняк пра гомельскага блогера, Бабарыку і байкот”, травень 2020 году). Вось такі ён наш, Нацыянальны Лідэр. Сёньня ў яго Ціханоўскі – нацыянальны палітык і нашчадак шляхты, а сёньня – «прарасейскі» :D

    [Зрэдагавана]
  • Цытуйце поўнасцю
    23.06.2025
    Дарэчы :))),
    — У хвіліны, калі мы пачынаем гэтую размову, Сяргей Ціханоўскі зьбірае чарговую акцыю з тысячамі ўдзельнікаў. Паўсюль, дзе ён не зьяўляецца, адбываецца аншляг. Гэты чалавек гаворыць лёзунгамі КХП-БНФ: байкот выбараў, новыя выбары без Лукашэнкі, парлямэнцкая краіна. Ці падтрымліваеце вы яго?

    — Гэты чалавек знаходзіцца пад уплывам расейскай гібрыднай прапаганды, і мы паставіліся да яго вельмі асьцярожна.

    Але ён арганізуе пратэставы электарат на барацьбу з лукашызмам па схеме байкоту фальшывага галасаваньня і патрабаваньня новых выбараў без Лукашэнкі. Гэта вельмі важна. Практычна тут наша канцэпцыя байкоту, пра якую мы гаворым увесь час.

    Ягоная рыторыка сьведчыць пра несфармаванасьць у яго беларускай нацыянальнай пазыцыі і пра ўплыў расейскай маргінальнай ідэалёгіі.

    Я ня думаю, што ён агентура, хутчэй, гэта асоба чужога ўплыву. Не забывайма, што гэты чалавек вырас і сфармаваўся ў дэнацыяналізаваным грамадзтве лукашызму і знаходзіцца ў сфэры паняцьцяў расейскіх СМІ.

    Аднак беларускі дзяржаўны патрыятызм у яго ёсьць.

    (Зянон Пазьняк, інтэрв'ю Радыё Свабода, 29 травень 2020)
  • Чуш
    24.06.2025
    Дарэчы :))), Дарэчы нашчадак шляхты не можа жеш быць прарасейскім-ну как так-то...))))
  • Перачытай некалькі раз, пакуль не зразумееш
    24.06.2025
    Чуш, яшчэ адзін, які не можа асэнсаваць просты тэкст. Перачытай некалькі разоў, што напісана і падумай. Усё растлумачана пра наступствы русіфікацыі.
  • Чуш
    24.06.2025
    Перачытай некалькі раз, пакуль не зразумееш, А вось с пачуццём гумару бяда у нас,на жаль..)))
  • Ну-ну
    24.06.2025
    Перачытай некалькі раз, пакуль не зразумееш, ну вядома-вядома, адны зянонаўцы ўсё на гэтым сьвеце разумеюць, нават калі іх ловяць за руку на цытатах.
  • a.hto.tam.idze
    23.06.2025
    Зянон Станіслававіч, патрыёты цяпер толькі ў Нью-Ёрку. У лукашэнкаўскіх катавальнях - адна агентура!
  • Зянон
    23.06.2025
    топ коммент
  • Так і ёсць
    23.06.2025
    Нацыянальна-арыентаваных беларусаў не выпускаюць, а забіваюць: забілі Алеся Пушкіна, Вітольда Ашурка, Мікалая Клімовіча...

    [Зрэдагавана]
  • .
    23.06.2025
    "Вядомага патрыёта і пісьменьніка Паўла Севярынца".

    Пазняк ужо не лічыць Севярынца агентурай?
    "Неабходна закрануць справу гэтак званых “валанцёраў”, а больш дакладна імітатараў абароны Курапатаў. ... Час ад часу ў Курапатах зьяўляўся Паша Севярынец ... Стала зразумела, што ўсё гэта кіруецца спэцслужбамі рэжыму з мэтай дэзарыентацыі грамадзтва. Імітатары, што прыляпіліся да тэмы, павінны былі запоўніць сабой інфармацыйную прастору." (2012)

    А калі ён змяніў меркаванне і выбачыўся, падкажыце, дзе і калі гэты было, дзе напісана пра тое.
  • a.hto.tam.idze
    24.06.2025
    .,
    Злапідарыў Станіславыч. З кім не бывае...
  • Чытайце першакрыніцы
    23.06.2025
    Пераказ артыкула Пазьняка на двоечку. Раю усім перайсці па спасылцы (націсніце чырвонае слова "выказаўся" у першым сказе і вам адчыніцца поўны аўтарскі тэкст Зянона Пазьняка на яго афіцыйнай ФБ-старонцы. Для людзей, якія ўмеюць думаць і аналізаваць там шмат важнай інфармацыі.
  • Ну-ну
    23.06.2025
    Чытайце першакрыніцы, ой, а чаму ня хочаце спаслацца на словы Пазьняка пра Ціханоўскага ад 29 траўня 2020 году ў ягоным жа інтэрвію на Радыё Свабодзе? :D «двоечка», млін :D
  • Цытуйце поўнасцю
    23.06.2025
    Ну-ну , 29.05.2020
    Пытанне Пазьняку: — Некалькі дзён таму вы крытыкавалі Ціханоўскага за тое, што ён карыстаецца лёзунгам «Стоп таракан» замест «Жыве Беларусь». І літаральна днямі ён пачаў скандаваць на акцыях «Жыве Беларусь», да яго прыходзяць людзі пад бел-чырвона-белымі сьцягамі, і ён запісаў беларускамоўную вэрсію гімна польскай «Салідарнасьці» — «Муры». Гэта перамена?

    Зянон Пазьняк: — Яму сталі прад’яўляць прэтэнзіі. Магчыма, ён тое ўлічвае. Цяжка сказаць, ці гэта тактычны крок, ці яго прынцып.

    Але ён чалавек з розумам, актыўны, камунікабэльны. Калі паразважаць наогул, то я схільны бачыць тут адлюстраваньне нацыянальнай бяды цэлага пакаленьня, якое апынулася пад антыбеларускім рэжымам лукашысцкага разбурэньня і хамства.

    Ціханоўскія — гэта мсьціслаўская шляхта, вядомы беларускі род. Ціханоўскія баранілі Вялікае Княства Літоўскае, стрымлівалі першыя ўдары Масквы, яны секлі тую Маскву ня раз. Гэта якраз былі людзі таго кшталту, якія ўдзельнічалі ў Магілёўскім паўстаньні супраць Масквы зь лёзунгам «Пара, пара». Ціханоўскія былі па ўсёй Магілёўшчыне. І вось, можа, які ўжо дзясяты нашчадак тых Ціханоўскіх вырас у гэтым рабскім лукшысцкім рэжыме, скончыў рабскую расейскую школу і ня ведае нічога, нават беларускай мовы, гісторыі, палітыкі. Тут вам вобраз — гістарычная сага беларускага вынішчэньня і беларускага ўпадку.

    Але я бачу, што гены беларускага роду ў яго ёсьць. Ён актыўны, умее гаварыць зь людзьмі, мае пэўную харызму, мае здаровы сэнс. І калі гэты чалавек не настолькі атручаны маскоўшчынай, што перастаў аналізаваць, то яшчэ шмат што можа зрабіцца.
    (Зянон Пазьняк на Радыё Свабода 29.05.2020)
  • Ну-ну
    24.06.2025
    Цытуйце поўнасцю, дык нашчадак шляхты зь беларускім генам або прарасейскі палітык? Спадзяюся, у наступны раз Нацыянальны Лідэр вызначыцца. Як і зь Севярынцам, Шарэндай-Панасюк і г.д. :D :D:D
  • Перачытай некалькі раз, пакуль не зразумееш
    24.06.2025
    Ну-ну, ты не здольны прачытаць і асэнсаваць просты тэкст? Перачытай некалькі разоў, падумай.
  • Чуш
    24.06.2025
    Ну-ну, Нуну,добра,давай яшчэ раз: нашчадак шляхты жеш не можа быць прарасійскім?А можа,усё ж такі,...ну...?Ну...?
  • Телый
    23.06.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Вопрос эмигранту
    23.06.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Зянон
    23.06.2025
    пора тебе на пенсию
  • Зянон
    24.06.2025
    Зянон, памыляешся, бот
  • Зянон
    23.06.2025
    А что он скажет по поводу Акихиро Гаевского-Ханада? Парень в 18 или 17 лет сел ни за что. При это всю жизнь он говорил только на беларуской мове. Причем гений - стипендия даже президентская была. И не побоялся - пошел за радзиму змагацца... в отличие от Позняка
  • T
    24.06.2025
    Зянон, пожалуй тут он достаточно последователен. Все агенты кроме я. У него такой девиз по жизни.

    Не понятно че его тут так постоянно цитируют. Видимо нравится что коменты люди или боты строчат. На зеркале этому лапидару ноль внимания. Там их кстати много за границей. Пупов земли которые всех вокруг считают никем , зато себя - царями . Очень напоминает председателя. Как будто вместе выросли. Зачем про них
    Вспоминать?
  • Зянон
    24.06.2025
    T, дык пра цябе ніхто і не згадвае
  • Жора
    23.06.2025
    Пазняк памыляецца наконт Кузнечыка і Карнея - яму можна дараваць, ён маладых змагароў асабіста не ведае.

    Што мяне абурае, дык гэта факт, што з артыкула ў 16,000 знакаў зрабілі прапагандысцкую зацемку ў 4,000 з патрэбным акцэнтам - і зладзілі ці не штодзённую на гэтым сайце пяціхвілінку нянавісці да Пазняка.
  • Ваш кэп
    23.06.2025
    Пусть огласит весь список всех тех, кто, по его мнению, должен выйти, пожалуйста. Националистов или активных беларусов, или неоколополитичных беларусов, "беларускiх нацыянальных палітыкаў і беларускіх патрыётаў". И потом пусть лоббирует этот список перед Трампом и его чиновниками.
  • .
    23.06.2025
    У тым жа допісе Пазняк перакладвае адказнасць за мігранцкі крызіс на мяжы РБ з лукашэнкаўскага рэжыму на саму Еўропу.

    Чытаем першакрыніцы:
    "1. Ад 2020-га года Эўразьвяз пачаў уводзіць эканамічныя санкцыі супраць Беларусі ...
    2. У выніку ўвядзеньня эканамічных санкцыяў, накладзеных на прадпрыемствы, бізнэс, на тавары першай неабходнасьці, на лякарствы і, практычна, на ўсе бытавыя тавары, на чыгуначны і паветраны транспарт і інш. -- усё гэта:
    3) адкрыла шлюзы афра-азіяцкай міграцыі праз беларускую мяжу (бо Эўропа ў рэчышчы санкцый адмяніла Беларусі фінансаваньне за ахову мяжы Эўразьвязу ад мігрантаў) ;"

    Капец. У яго не Лукашэнка адказны, а сама Еўропа.
    Паўтарае версію лукашэнкаўскай прапаганды, сутнасць якой "еўрапейцы не даюць грошы на ахову мяжы - вось мігранты і пайшлі да іх праз мяжу".
    Пры гэтым маўчыць пра тое, што лукашысты спецыяльна завозілі мігрантаў, дапамагалі ім з дарогай да мяжы, што для іх і зараз беларускі бок мяжы - дзіравы пры падтрымцы так званых памежнікаў.

    Калі крытыку санкцый падаюць як нейкі клопат пра беларускі народ, то пераклад адказнасці за мігранцкі крызіс на Еўропу складана зразумець інакш як працу Пазняка на рэжым Лукашэнкі.
    Па заданню ці сам дадумаўся - таго не ведаю.

    І пытанне. Гэта яшчэ свабода слова або ўжо крымінальная адказнасць за падтрымку боку Лукашэнкі ў гібрыднай вайне на мяжы Польшчы, Літвы, Латвіі?
  • Ну-ну
    24.06.2025
    ., дык даўно пара. Роўна як і тым беларускім палітыкам, што знаходзяцца ў Польшчы, укаціць яму цывільны позаў на максымальна мажлівую суму. Каб гэта было, як практыкуюць польскія суды, darowizna na WOŚP або што-небудзь такое. Каб плаціў усю рэшту жыцьця гіганцкую суму WOŚP’у – і грошы на карысную справу пойдуць, і навука чалавеку будзе, каб перастаў бяздумна ляпаць языком. Ну а добрым людзям трэба захоўваць выказваньні Пазьняка скрыншотамі, каб быў доказны матэрыял для судоў. Таксама можна пайсьці ў суд зь ягоным постам ад студзеня 2022 году, дзе ён наўпрост заклікае зьняць санкцыі з Талібану і кажа, што ён выступае за аўганскі народ.
  • совершенно согласен
    24.06.2025
    ., ты просто слабо соображаешь в геополитике. Именно европа виновата в мигрантском кризисе. объяснять бесполезно если сама этого не видишь.
  • Карціна маслам!
    24.06.2025
    ., там даўно капец.
    Пазьняк сваімі фантасмагорыямі толькі адгукаецца на тэмы рэжымнай прапаганды.
    Рэдкія, адзінкавыя, ўласныя ідэі на ўзроўні "Зараз напішу Смаленскую Канстытуцыю і Смаленская вобласць уступіць ў Беларусь".
  • Ідзі ў суд
    24.06.2025
    Ну-ну, во, схадзі падай у суд на Пазьняка. Хоць даведаемся тваё прозвішча, хто тут на яго гаўкае пастаянна.
  • .
    24.06.2025
    Мы размаўляем менавіта пра крызіс на мяжы Беларусі і Еўразвязу, які пачаўся і працягваецца па рашэнню Лукашенкі. Як толькі загадае сваім памежнікам прыпыніць - у той жа час ён і скончыцца.
    І менавіта па яму Пазняк абвінавачвае не Лукашэнку, а сам Еўразвяз.
  • Пуцін мудры і ні пры чым?
    24.06.2025
    ., як вы старанна абыходзіце ролю Масквы ў мігранцкім крызісе. Мяжа Беларусі і Еўразвязу, з'яўляецца мяжой "саюзнай дзяржавы" і кантралюецца ФСБ РФ. Мігрантаў возяць не па рашэнню Лукашенкі, які ўсяго толькі пешка ў Крамлёўскай гульні. Расея вядзе гібрыдную вайну супраць Еўразвяза.
    А наконт Еўразвяза, Германія, Меркель, самі клікалі мігрантаў ехаць у Еўропу. Гэта было. Гэта зафіксавана.
  • .
    24.06.2025
    Вы кажаце: "Германія, Меркель, самі клікалі мігрантаў ехаць у Еўропу. Гэта было. Гэта зафіксавана."
    Лукашэнка, інтэрв'ю 2021 г. CNN: "Они не к нам идут, они идут к вам, потому что вы их туда позвали. Зачем вы их туда звали?"
    Цалкам супадзенне і па пазіцыі віны ў мігранцкім крызісе, і па аргументах за тое.
    Пазнякоўцы за Лукашэнку.

    Далей. Я не выключаю, што мігранцкі крызіс на мяжы мог быць прыдуманы ў Расеі, аднак прамых доказаў таму зараз не маем. Як мінімум, частка гібрыднай вайны такога ўзроўню павінна была абмяркоўвацца і ўзгадняцца з Пуціным.

    Пры гэтым Вашыя разважанні "Лукашэнка ўсяго толькі пешка ў Крамлёўскай гульні", "возяць не па рашэнню Лукашенкі" - спробы зняць адказнасць з Лукашэнкі, абяліць яго.
    У такіх дзеяннях віна і адказнасць на ўсіх, ад кіраўнікоў да выканаўцаў, "пешак". Няўжо за вайну ва Украіне адказны толькі Пуцін, а салдаты-"пешкі" не?
    Нават калі выявіцца, што Лукашэнка падзяляе адказнасць за мігранцкі крызіс з Пуціным, гэта не здымае яго асабістую віну і адказнасць. Не здымае віну і адказнасць яго падначаленых па планаванню і выконванню гэтай шматгадовай гібрыднай аперацыі.

    Тое ж самае, як у нападзе войск Расеі на Украіну ў тэрыторыі Беларусі ў 2022-м, у ракетах з тэрыторыі Беларусі: войскі і ракеты расейскія, але віна ў гэтым не толькі Расеі, ёсць шмат віны і адказнасці Лукашэнкі.
  • bhagawan
    24.06.2025
    spadar Zianon, vy trochi nie a@#%$li?
  • Даня
    24.06.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Ну-ну
    24.06.2025
    Камэнтатары на «Нашай Ніве» – ну вы ўжо зусім бязьлітасныя! Давялі дзядулю да таго, што ён пацёр арыгінальны пост (спасылка ўжо неактыўная), перапісаў яго і запосьціў пазьней як новы допіс. Зьлітуйцеся над старым чалавекам, восемдзесят гадоў да яму! 😀😀😀
  • Маніпулятару
    24.06.2025
    Ну-ну , у мяне спасылка працуе. Ты можа прыбухнуў трохі? Ідзі ўжо спаць.
  • .
    24.06.2025
    Пост на месцы. Змен у ім не бачу, хаця пад ім каментарый Пазняка (які з'явіўся праз гадзіну пасля публікацыі) "Дзякуй. Удакладніў тлумачэньне". На што адказвае, не ясна - значыць, выдалена.
    Яшчэ адтуль выдалены чыйсці каментарый, які быў увечары, "Гнасеалогія? Ці ўсё ж генеалогія?"

    У тэксце Пазняка:
    "Гнасеалогія (крыніца пазнаньня) гэтай публікі ідзе яшчэ з 2016-2020-х гадоў, калі пад кіраўніцтвам ФСБ праз Белгазпрамбанк была падрыхтаваная прарасейская «апазыцыя» для замены Лукашэнкі..."

    Ён не першы раз блытаецца з тэрмінамі, змяняе іх сэнс (так што "знаходкі" тыпа "нацыянальнасьць і дэмакратыя - гэта сынонімы" - не выключэнне).

    "гнасеало́гія, ‑і, ж. Філасофскае вучэнне аб працэсе пазнання, аб крыніцах, формах і магчымасці пазнання; тэорыя пазнання."
    Гэта само вучэнне аб пазнанні, аб крыніцах, а не нешта, што яно можа знайсці (тыя ж крыніцы) ў нейкім дакладным выпадку.
    "Гэтая публіка" не магла прыдумаць новае "вучэнне аб пазнанні", яны не займаліся філасофскімі і навуковымі пытаннямі. Напісаны абсурд.
    Чалавек спрабуе выглядаць эрудытам, уключае ў тэксты "разумныя" словы (як "лапідарны", "гнасеалогія"), атрымліваецца на заўсёды.
  • Все правильно, ЗС
    24.06.2025
    Хоть один на Брайтоне мозги не отпил, и в овно совковое не превратился
  • ин
    24.06.2025
    возможно к 4 июля кто-то выйдет
  • Пеця
    24.06.2025
    Нешта пайшло не так. Лукашысты не выканалi дамовы генерала КГБ Пазьняка, абяцалi адно а выканалi не усё, Пазьняк выказвае незадаволенасць
  • Пеця
    24.06.2025
    Пеця, кепска працуеш, троль лукашысцкі
  • Мае рацыю Пазняк
    24.06.2025
    А тролі лукашысцкія - не
  • непрыяцелі выступаюць супраць мовы, прыдумляюць ...“нацыяналізм роўны фашызму”
    24.06.2025
    ЗЯНОН ПАЗЬНЯК, артыкул: ДЭМАКРАТЫЯ. https://pazniak.info/page_demakratyiya:

    “Справа ў тым, што нацыянальнасьць і дэмакратыя - гэта сынонімы. Нацыянальная ідэя, нацыянальная дзяржава — гэта агульная справа. Яна можа ўзьнікнуць толькі як справа грамадзтва. Нацыі заўсёды ўтвараліся як агульная справа, як дэмакратычная. Так было ў ва ўсёй Эўропе. Потым маглі быць дыктатуры, розныя адступы. Але і дэмакратыя, і нацыянальная ідэя і нацыянальны палітычны рух — яны неад’емныя паняцьці. Гэта важна зразумець, таму што нашыя непрыяцелі , якія выступаюць супраць мовы, супраць нашай нацыі, супраць Незалежнасьці (тое, што ідзе з Масквы), яны прыдумляюць розныя тэорыі, “нацыяналізм роўны фашызму”, “нацыяналісты не за дэмакратыю” і г.д. Гэта ўсё прыдумкі для заблытваньня. А насамрэч і нацыянальны рух, і дэмакратыя ня могуць існаваць паасобку, яны ня ёсьць антыподы”.
    +1
  • змагацца з імперыяй 7/24
    24.06.2025
    Стратэгічныя нацыянальныя інтарэсы Беларусі на цяперашнім гістарычным этапе:
    1) Ацалець як нацыі і зберагчы нашу дзяржаву Беларусь.
    2) Не даць зацягнуць Беларусь у чужую вайну.
    3) ДАМОВІЦЦА ПАМІЖ САБОЙ/Спыніць грамадзянскую вайну , Размаўляць Ў ХАЦЕ РОДНАЙ МОВАЙ
    4) змагацца з імперыяй 7/24

    - Пазьняк
  • Цытуйце, не перакручваючы
    24.06.2025
    змагацца з імперыяй 7/24 , грамадзянскую вайну павінен спыніць Лукашэнка, бо гэта менавіта ён яе вядзе супраць народа.
    Не прыпісвайце калі ласка Пазьняку сваю інтэрпрэтацыю.

    Пазьняк напісаў так:
    👉"Беларусы мусяць сабе ўясьніць, што ў гэтым сусьветным падзеле, які пачаўся, нам трэба ацалець як нацыі і, перш за ўсё, зьберагчы нашу дзяржаву Беларусь. Гэта цяпер ёсьць наш галоўны стратэгічны нацыянальны інтэрас.
    👉Другі наш нацыянальны інтэрас -- ня даць зацягнуць Беларусь у чужую вайну.
    👉І трэцяе -- збавіцца ад акупацыйнага лукшысцкага рэжыму і разбуральнага уплыву Расеі".

    (Зянон Пазьняк, БЕЛАРУСЬ ПЕРАДУСІМ, 14-03-2025 г.)
    Спасылка, каб чытачы маглі спраўдзіць дакладнасць цытаты.
  • совершенно согласен
    24.06.2025
    Я сам пишу обэтом в коментах. И объясняю почему.
  • Шмат крэмлеботаў хаюць Зянона.
    24.06.2025
    Крэмлеботы бароняць сваіх прамаскоўскіх маскваротых выпусканцаў лукашэнкі.
    Гнабіць Зянона - першапачатковая справа маскоўскіх іздюкоў.
  • Імя
    24.06.2025
    У загалоўку не цытата Пазняка.
  • Кілер троляў
    24.06.2025
    Ну-ну, кропка, не галасі - адзін і той жа троль лукашысцкі

 

Заўвага:

 

 

 

 

Закрыць Паведаміць